Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har den gått kaputt?Ändå lite besviken att klockan inte var så hård som jag trodde......
Fasta springbar är ju böjt!!! @Jaggis underdimensionerade liteHar den gått kaputt?
Ah, så den har fått karaktär! Vad vore en krigare utan lite bulor, bucklor och ärr..Fasta springbar är ju böjt!!! @Jaggis underdimensionerade lite
Du är hårdare än klockanÄndå lite besviken att klockan inte var så hård som jag trodde......
Alltså hur gör du med överblivna biten efter du spänt fast? Viker du dubbelt och trär in i en ögla eller?I februari har jag kört Falklandsbandet ett år...funderar på att klicka hem några till...
Hur är falklandsstrapen jämfört med nato? Jag tycker det ser lite klumpigt ut på bild, och spännet ser ut att vara lätt att haka tag i saker med, no?Patagonia och cwc med Falklandstrap. Bra kombo
@Mark-IX har just haft sitt i ett årHur är falklandsstrapen jämfört med nato? Jag tycker det ser lite klumpigt ut på bild, och spännet ser ut att vara lätt att haka tag i saker med, no?
Ja, titta!@Mark-IX har just haft sitt i ett år
Måste fixa batteribyte. Hoppas inte datumet när den stannade betyder något.
Ändå lite besviken att klockan inte var så hård som jag trodde......
Vette katten....gissar att det hände när jag höll på att flytta sten under bryggan..........Älskar att du spöar den! Sådär ska ju krigarklockor med fasta bandstift se ut. Kudos till dig! Hur gick det till?
Fan, bra dra i tråden ändå. Måste hänga på mig CWC snart igen och sluta lalla med annat.
Vette katten....gissar att det hände när jag höll på att flytta sten under bryggan..........
Nej...jag skulle fridyka för atrt flytta bojstenen och trasslade in mig i kättingen......var tvungen att slita mig loss.....klockan fick spö...så var det ju...just det...Ändå en värdig story! Inte lika kreddigt om du t.ex. råkat klämma den i solariet...