• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd om CWC

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Förstod det som att det ska tillverkas fler! Blev också sugen på en, riktigt cool pryl.
Finns nu igen för pre order :)

 

jappdapi

Rolex
2-Faktor
PW ute i regnet. MK2 RN
IMG_5892.jpeg
 

joh.jonsson

Panerai
Tja!

Jagar perlon/moca/läder nato till en w10. 18mm då. Väldigt smalt utbud på de "vanliga" sidorna. Någon som har bra tips!?
 

VirgilHilts

Breitling
Hej, jag har RN diver men har blivit sugen på att komplettera med en SBS eller ev nån annan PVD variant utan datum/ dag. Vill dock ha med T markering på tavlan . Om nån har någon över så säg gärna till.
 

Bilagor

  • IMG_4346.jpeg
    IMG_4346.jpeg
    250.6 KB · Visningar: 2

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
Nyförvärv! Så nöjd. Bättre än jag trodde 😄
Men undrar, 19, som jag markerat med pil. Det är väl året klockan är tillverkad? För på certet står det att den är såld 2022…?

//Johan
IMG_6935.jpeg
IMG_0173.jpeg
Japp, tillverkad ’19 men såld ’22 då. Döma av doften på deras paket så ligger det mesta i något mob-förråd och gosar till sig ett tag..
 

finnirgens

Panerai
CWC:s kronografer har varit alldeles för dyra och vattentåligheten lika med noll. De är fortfarande dyra men ett plus är att nämnd vattentålighet förbättrats. 25k plus avgifter för att den landar en bit över 30k. Fin klocka och man blir sugen.
 
Topp