Ligger ute en på tradera nu, sämre skick än vad din såg ut att vara dockPloprof alla dagar.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger ute en på tradera nu, sämre skick än vad din såg ut att vara dockPloprof alla dagar.
![]()
Cool, min förra granne var JAS-pilot och hade en sådan som tjänsteklocka.Den enda klocka jag saknar. Min B50 lyckades inte riktigt fylla tomrummet efter Emergencyn.
![]()
Tack, otroligt fin!Referens på den godingen :SBGH037
Tack, otroligt fin!
Många fina pjäser där! Jag gillade Tissoten allra bästSjälvklart finns det klockor man kommer till att sakna till och från, men samtidigt är det vad jag gillar med intresset att alltid ha möjlighet till att testa nytt och skapa sig nya erfarenheter. Som ni kan se är det främst endel vintage jag ibland kan sakna på handleden, dock inget jag ångrar att jag sålt/bytt bort.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, den var fin! Ref?Den här rackarn ångrar jag att jag sålde, min första ”dyra klocka” och på många sätt helt perfekt. Om nån sitter på en och vill sälja Så får ni gärna höra av erBild lånad från WWW
![]()
Tokfina allihop.Självklart finns det klockor man kommer till att sakna till och från, men samtidigt är det vad jag gillar med intresset att alltid ha möjlighet till att testa nytt och skapa sig nya erfarenheter. Som ni kan se är det främst endel vintage jag ibland kan sakna på handleden, dock inget jag ångrar att jag sålt/bytt bort.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TackTokfina allihop.
Den är faktiskt det. Hade inte skämts i lådan.TackSpeedy Schumyn jag köpte av dig var rackarns bra den.
Kan rekommendera Restaurang Raggmunken i Jönköping vid hunger och Bergströms ur i Malmö vid klocksugI bland saknar man svennestekarsubben men främst kanske man saknar sommar och raggmunk med fläsk på uteservingen...
![]()
Aja, jakten på en helguldare lever vidare!![]()
Självklart finns det klockor man kommer till att sakna till och från, men samtidigt är det vad jag gillar med intresset att alltid ha möjlighet till att testa nytt och skapa sig nya erfarenheter. Som ni kan se är det främst endel vintage jag ibland kan sakna på handleden, dock inget jag ångrar att jag sålt/bytt bort.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helt galet för 24k... Nu ligger de någon för 60k på forumet. Undrar hur det kommer se ut om 2-4 år...
Maseratiblå urtavla?
Såldes den nyligen? I så fall kan jag tänka mig att överskottet som kom ut ur affären kan va en tröst för saknadenSaknar den, men ångrar det inte - än.
Fortfarande min drömklocka men ibland får man tänka lite på familjen med.
![]()
Såldes den nyligen? I så fall kan jag tänka mig att överskottet som kom ut ur affären kan va en tröst för saknaden![]()