• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1 - Uppdaterad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

JayLar

Rolex
2-Faktor

Derix

Patek
2-Faktor
Alltid svårt att sätta ett pris på en klocka som det finns så många exemplar och varianter på till salu. Tog ett pris som kändes rimligt. Det var tio köpare som hörde av sig inom 30 min så låg kanske aningen i underkant.
Å andra sidan sålde du den snabbt vilket kan vara nog så viktigt ibland.
 

TomGanks

Panerai
Det var precis det jag undrade, angående servicebehovet.. Om det vart en nyservad för det priset så var det ju ett kalaspris! Vilket uppenbarligen många andra också tyckte då det vart högt tryck vid försäljningen. Men klockan är såld och förhoppningsvis är både säljare och köpare nöjda med affären :)
 

alfgren

Rolex
2-Faktor

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor

galácticon

Patek
2-Faktor
"Håller tiden väl, avviker sig <1 minut, drar upp mjukt och visar inget servicebehov." Vore nog bättre med ett mer precist intervall än 0-59sekunder om man vill benämna att den håller tiden väl och varför har du ingen bild på baklocket om det nu finns en grövre repa där?
@Blyfot https://klocksnack.se/threads/rolex-1603-silver-dial.97706/

@Blyfot - jag hoppas att du skämtar när du tycker att den "håller tiden väl"? För jag antar att det ligger runt minuten och då håller den inte tiden väl utan behöver snarare en service.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
@EjH

Vad håller du på med?

BAFBDB08-ECC9-47A2-B046-9DAA2939D002.png
 

EWEA

Cartier

Erik.W

Omega

joca

Patek
2-Faktor
@koze hur kommer det sig att priset på din GMT precis gick upp några tusenlappar?
Fri prissättning osv, jag ifrågasätter inte det utan jag är mer nyfiken på anledningen, har det tillkommit någon ny information som kan vara bra att ta del av? :)
 

koze

Panerai
2-Faktor
@koze hur kommer det sig att priset på din GMT precis gick upp några tusenlappar?
Fri prissättning osv, jag ifrågasätter inte det utan jag är mer nyfiken på anledningen, har det tillkommit någon ny information som kan vara bra att ta del av? :)
Höjde upp det lite bara inom ett par minuter då en forumveteran tipsade om att jag låg för lågt. Jag är öppen för bud, det är inte hela världen för mig :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp