Trillade över detta nedsatta patoset, om någon letat bra pris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Efter lite velande fram och tillbaka fick det bli en uppgradering från 6X till 7X![]()
Grattis!
Hur känns det att ha en ficklampa på armen?
Någon skillnad du märker för övrigt?
Kolla så garmin connect appen har fulla behörigheter.Hur har ni det med väderinformationen? Min stämmer ganska dåligt. Det kan vara 20° och molnigt ute men klockan visar tex 14° och klart (vilket kan ha stämt 4timmar tidigare)
I inställningar har jag sagt att den ska använda telefonens plats (har testat fast plats oxå) jag har testat att ändra till openwather men det förstår jag inte riktigt för där får jag inget värde med den APIn jag använder (default)
Det kvittar om jag kör original faces eller tredjepart
Den har full behörighet, ta bort behörighet-alternativet hittar jag inte (iPhone)Kolla så garmin connect appen har fulla behörigheter.
Finns även en inställning "ta bort behörighet om appen är oanvänd" se till att denna inte är markerad.
Detta hjälpte på min Fenix6
Vi tänkte exakt samma vid köp haha OCH använder samma Watch faceBytte ut Apple Watch mot en mer seriös träningsklocka. Det fick bli en 6s. Jag var sugen på en 7s, men prispåslaget för en sådan kändes väl häftigt!
![]()
Kanske vänta och se vad apple har att erbjuda nu på onsdag. Apple watch 8 pro kanske ?Kanske något partiskt forum men om jag vill uppgradera min apple watch till en ny träningsklocka är det en garmin eller polar man borde sikta på och i så fall varför? Något annat märke man borde kika på också?
Då jag själv precis lämnat Apple Watchen och köpt en garmin Fenix 6s pro skulle jag säga att det enda jag saknar (mest troligast för att jag är van vid det) är Siri och skärmen (färgåtergivning). Utöver det tycker jag att Garmin vinner på allt annat.Kanske något partiskt forum men om jag vill uppgradera min apple watch till en ny träningsklocka är det en garmin eller polar man borde sikta på och i så fall varför? Något annat märke man borde kika på också?
Bra rabatt! Synd att det bara är på 7XKlockia kör lite rabatt
Quatro är riktigt trevlig. B-shock har jag oxå installerad.Instämmer till fullo!
Jag har testat en uppsjö av WF men det jag fastnat för nu ett tag är Quatro (betal).
![]()
På andra plats kommer Chariot B-shock (gratis).
![]()
Det finns ju en uppsjö WF men jag vill gärna ha ett med veckor och då blir urvalet mindre.
Som bonus kör jag ibland med Philips test pattern (gratis) mest för att det är kul
![]()
Jag gillar den oxå men den skulle haft lite mer alternativ. Vill tex ha ikoner för sms, alarm DnD, alarm samt kanske väder i form av temp och vind. Finns några i Connect appen som blir liknande men är inte helt nöjd med demKör simpelt original just nu
Jo håller med, tycker Garmin kunde ge lite mer alternativ till fonter på sina standard tavlorJag gillar den oxå men den skulle haft lite mer alternativ. Vill tex ha ikoner för sms, alarm DnD, alarm samt kanske väder i form av temp och vind. Finns några i Connect appen som blir liknande men är inte helt nöjd med dem