Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I3 har bättre MIP skärm och solpaneler än 2X.Det finns säkert ett antal personer här som vet skillnaden på Instinct 2X och 3 50mm solar, eller?
Och mellan Instinct 3 50mm solar vs oled är skillnaden batteritid? Samma som med Fenix-modellerna?
MIP = Dubbla batteritiden MED aod på. Extremt tydlig skärm även i direkt solljusDet finns säkert ett antal personer här som vet skillnaden på Instinct 2X och 3 50mm solar, eller?
Och mellan Instinct 3 50mm solar vs oled är skillnaden batteritid? Samma som med Fenix-modellerna?
Härligt att vakna med soluppgång på klockan!Dsgs att mjölka blev en liten sovmorgon, kossorna märker nog inget
![]()
![]()
![]()
Dagens första dammsugare kl 08:10.Fika i ladugården=mysigt
![]()
Givetvis man har ju jobbat hårt o förtjänar enDagens första dammsugare kl 08:10.![]()
Vad heter den där tavlan?Godmorgon![]()
Tactix8 Amoled GB från Greenblack.Vad heter den där tavlan?
Tactix Delta analog tavla har GMT-visare.Nu tror jag också att jag hittat rätt bland tavlorna.
![]()
En sak som jag dock inte fattat än, är varför ingen(?) tavla använder sig av möjligheten att köra en riktig GMT-visare. Tactix har ju t o m GMT-skalan ingraverad. Ändå, om man visar en markör, så går den på 12 timmar och inte 24 timmar.
Någon som känner till någon tavla som faktiskt nyttjar GMT-skalan?
Här har vi ju en Instinct 3 solar va? 45mm?Tror inte jag postade denna. Fortfarande nöjd! Laddade den för första gången igår. Den hade då 47% kvar. Tror jag haft den i drygt 2 veckor.
![]()
Vad borde jag använda GMT-skalan till?Nu tror jag också att jag hittat rätt bland tavlorna.
![]()
En sak som jag dock inte fattat än, är varför ingen(?) tavla använder sig av möjligheten att köra en riktig GMT-visare. Tactix har ju t o m GMT-skalan ingraverad. Ändå, om man visar en markör, så går den på 12 timmar och inte 24 timmar.
Fortsätter på tactix8 spåretTactix8 Amoled GB från Greenblack.
Dock är den ju coolare på en tactix så bytte igenFortsätter på tactix8 spåret![]()
Det kommer kanske tillbaka och då har du din Tactix när du känner för denBara inse att jag har kommit in i någon sorts Fitness klocka period den taktiska hepanter är helt som bortblåst![]()
![]()
SHN TxD II-E har den inställningen vilket jag tror du är ute efter. Den kan du lägga markören så markören visar tiden på din skala och den andra markören valfritt(minuter)Nu tror jag också att jag hittat rätt bland tavlorna.
![]()