TheUsualSuspect
Basic
Var hittar man flexlänkar i Stockholm? Ur & Penn etc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har hjärnsläpp så kommer inte på vad sekundvisare heter på engelska...![]()
Var hittar man flexlänkar i Stockholm? Ur & Penn etc?
Jag skulle säga att det beror lite på..Hur långt tid tar det för en AD att intyga att en klocka är äkta?
Tavla inkl montering går på runt 5,3k har jag för mig. Ping @CompissVad kostar det ungefär att byta från vit till svart tavla eller tvärtom på en explorer 2:a, 42mm modellen?
Tack TackJag skulle säga att det beror lite på..
Jag var inne på Rob E och lämnade en 116710ln (nuvarande ägare lämnade den när jag närvarade) för äkthetskontroll.
Det tog ca 10 min (ja det var ganska lugnt i butiken)
Kan självklart ta längre tid om de har mycket att göra osv men detta är vad som hände när jag var där![]()
Tavla inkl montering går på runt 5,3k har jag för mig. Ping @Compiss
Nää, är det sant?Men om du köper den ny kan du ju välja gratis mellan svart eller vitt
Eller så säger du att du tar den om de slänger med en tavla samt visare "på köpet" ...Stort tack, är i köpartagen och var inne och tittade på Explorer modellerna idag och var nyfiken på tavelbyte, var så koncentrerad så jag glömde fråga var det kostade.
Men om du köper den ny kan du ju välja gratis mellan svart eller vitt
Funderar du på vit el svart?Vet inte om det var sarkasm eller
Funderar på ny och ville veta vad som händer när jag oundvikligen blir trött på den o flipparsjukan kommer krypande, då vill jag byta tavla!
Funderar du på vit el svart?Vet inte om det var sarkasm eller
Funderar på ny och ville veta vad som händer när jag oundvikligen blir trött på den o flipparsjukan kommer krypande, då vill jag byta tavla!
Nej det var inte sarkastiskt menat, alla vet kanske inte att man har det valet. Jag visste det inte när jag köpte min första Rolex till exempel.Vet inte om det var sarkasm eller
Gammal (60-tal typ) Omega.Till vilket märke?
Nej det var inte sarkastiskt menat, alla vet kanske inte att man har det valet. Jag visste det inte när jag köpte min första Rolex till exempel.
Har en explorer 14270 -94a som lumen är totalt död på. Är detta vanligt?
Trodde det höll sig lite längre alla fallPå dessa användes Tritium som lume som har en begränsad livslängd. Så det är inte så konstigt att den är död...
Runt 98-00 byttes detta ut mot Superluminova som inte ska tappa kraft likt det radioaktiva ämnet Tritium
Tyvärr inte... Du får försöka se charmen med att den en gång i tiden lyst kraftigt som f-nTrodde det höll sig lite längre alla fall![]()
Haha. Jag kan ju alltid visa bilder på en när någon vill se lume.Tyvärr inte... Du får försöka se charmen med att den en gång i tiden lyst kraftigt som f-n![]()