Kan någon svara på vilken referens denna har?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
L3.665.4Kan någon svara på vilken referens denna har?
![]()
TACK!L3.665.4
Kan man ta av länken (för rengöring) på ett enkelt sätt på en Datejust 16220 (lugholes) ?
Varför riskera repor när man kan göra så här:Förvånansvärt hur ofta man går över ån efter vatten... Tack ska du ha![]()
Hmm det är många som avrått från detta här på klocksnackVarför riskera repor när man kan göra så här:![]()
![]()
Skämt?Varför riskera repor när man kan göra så här:![]()
![]()
Hehe, jo men man lever bara en gång. Klockan däremot kan man byta urverk iHmm det är många som avrått från detta här på klocksnack
Ingen?Undrar om nån har koll på vad det kostar att byta mitt spänne på 16613
-96 som var helstål då, till ett med guld i mitten istället ?
Tacksam för svar!
Tack på förhand![]()
Jag brukar besöka mina telningar c:a en gång i månaden. Dra upp dem och beundra dem, kvalitetstid om något !En fundering jag bara kom på. Många verkar ju förvara dyrgripar i bankfack. Eftersom alla säger att klockor mår bäst av att gå så mycket som möjligt (därför finns winders), funderar jag på om de flesta går dit väldigt ofta och drar upp alla, eller....? Särskilt de som har en hel drös i facket. Säkert dum fråga, men ändå.
Det ska gå bra. Du kan tejpa de delarna du inte vill poleraAnvänder man cape cod och polerar upp sin GMT-C länk? Eftersom att mitt länken är blank polerad. Tacksam för svar
Tacksam för ditt svar, hoppas det går braDet ska gå bra. Du kan tejpa de delarna du inte vill polera
Jag tycker det är ok; om det är snyggt gjort, ser ut som det ska och man är ärlig med att den är ommålad. Vill man ha en klocka som är så nära original som möjligt och det inte finns nos tavlor så kör. Tycker dock själv bättre om ej ommålat.Vad säger forumet om ommålade tavlor?