Inget avancerat som klaris eller så men tycker att den funkar bra...och isen ser det ut som. Vilken isform använder du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget avancerat som klaris eller så men tycker att den funkar bra...och isen ser det ut som. Vilken isform använder du?
Medhåll där! Finns inget värre här i världen än att dricka cocktails ur random vattenglas från Ikea.Har hittat tillbaks till GTn efter några år på enbart Negroni och drajjor.
Till skillnad från vissa andra här så tycker jag att glaset är 50% av upplevelsen, värt att lägga pengar på bra grejer.
![]()
Drömmer mardrömmar om kantstötta glas med tjock kant fyllda med isbitar från sådana där plastpåsar som man fyller med vatten.Medhåll där! Finns inget värre här i världen än att dricka cocktails ur random vattenglas från Ikea.
Huga! Det är inte många hundringar som behöver spenderas för att man ska få lite trevliga Nachtmann-glas, exempelvis.Drömmer mardrömmar om kantstötta glas med tjock kant fyllda med isbitar från sådana där plastpåsar som man fyller med vatten.
Återkoppling. Kom på att jag druckit just Antica formula under sommaren men en numrerad smallbatch (och som var rätt pricy när jag kollade). Vilket var den som fick mig att inse att jag behövde gå vidare från Martini. Så testade Cocchi som flera tipsade omCocchi Storico är min favorit. Gör sig väldigt bra i en Negroni, men kanske ännu bättre i en Boulevardier. Antica Formula är också trevlig.
Har inte köpt på flera år så har inte koll på senaste årens priser men måste ha skett en rejäl prishöjning nu? 759kr är riktigt saftigt.För er som varit på jakt efter Grön Chartreuse så finns det nu att beställa på Systembolaget. Skynda, skynda![]()
Ja det har blivit dyrare för varje år. När jag beställde från bolaget senast i januari så kostade en flaska 662 kr, så det är en hundring dyrare på knappa 10 månader.Har inte köpt på flera år så har inte koll på senaste årens priser men måste ha skett en rejäl prishöjning nu? 759kr är riktigt saftigt.