• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hemmabaren

...och isen ser det ut som. Vilken isform använder du?
Inget avancerat som klaris eller så men tycker att den funkar bra
IMG_7177.png

Cocchi Storico är min favorit. Gör sig väldigt bra i en Negroni, men kanske ännu bättre i en Boulevardier. Antica Formula är också trevlig.
Återkoppling. Kom på att jag druckit just Antica formula under sommaren men en numrerad smallbatch (och som var rätt pricy när jag kollade). Vilket var den som fick mig att inse att jag behövde gå vidare från Martini. Så testade Cocchi som flera tipsade om😃 Blev riktigt gott!

Har inte köpt på flera år så har inte koll på senaste årens priser men måste ha skett en rejäl prishöjning nu? 759kr är riktigt saftigt.
Ja det har blivit dyrare för varje år. När jag beställde från bolaget senast i januari så kostade en flaska 662 kr, så det är en hundring dyrare på knappa 10 månader.
Börjar bli billigare att beställa från Europa nu, där man fortfarande kan hitta flaskor för 500-600 kr.

Tillbaka
Topp