Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Passande till hösten....så otroligt nöjd med nya visarna och hela pjäsen. Tack K0ltrasten.....
Great one - this ones glowes in the dark. And btw they are rare
Grymma. Är det Autavia Skipper?
Fick denna 3646a på armen i måndags. Lite krockade bandhorn och case en genaration senare än tavla/visare. Den ser ut att ha haft ett tufft liv och varit med om del saker. Nu väntar ett lugnare liv som identitetsstärkande livsstilsmarkör till en snart fyrtiofemårig tvåbarnsfar.
Thanks! Känns bra 38.8mm utan krona/pushers enligt OnTheDash. Känns rejäl och sitter riktigt skönt på mina 17,5 cm armar.Grattis och välkommen in i Heuervärmen. Är diametern runt 38 mm på den?
Fick denna 3646a på armen i måndags. Lite krockade bandhorn och case en genaration senare än tavla/visare. Den ser ut att ha haft ett tufft liv och varit med om del saker. Nu väntar ett lugnare liv som identitetsstärkande livsstilsmarkör till en snart fyrtiofemårig tvåbarnsfar.
Godmorgon....eller ja förmiddag:
Ja - klockan är renoverad, putsad och servad samt såld av Abel Court som är både urmakare och guldsmed. Han säljer Heuer i skick man inte trodde var möjligt!!Verklighet NOS skick på den.
Yepp - the nice later Carreras... I love mine too.
Få saker är bättre livsstilsmarkörer än en högklassig vintagekronograf i svartvitt! Var det inte wundlander som skrev att han "gillade personen han verkade vara" med sin el primero? Kan tänka mig att en skönt patinerad autavia har en liknande inverkan...Nu väntar ett lugnare liv som identitetsstärkande livsstilsmarkör till en snart fyrtiofemårig tvåbarnsfar.
Haha! Precis så sa jag ungefär.Få saker är bättre livsstilsmarkörer än en högklassig vintagekronograf i svartvitt! Var det inte wundlander som skrev att han "gillade personen han verkade vara" med sin el primero? Kan tänka mig att en skönt patinerad autavia har en liknande inverkan...
Det är en mycket träffsäker formulering...dyker numera upp i huvudet så fort jag bär en gammal klocka som är coolare än jag själv...Haha! Precis så sa jag ungefär.
För mig är det tvärtom. Jag har svårt att hitta klockor som är tillräckligt coola för att få äran att sitta på min handledFå saker är bättre livsstilsmarkörer än en högklassig vintagekronograf i svartvitt! Var det inte wundlander som skrev att han "gillade personen han verkade vara" med sin el primero? Kan tänka mig att en skönt patinerad autavia har en liknande inverkan...