Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde det var Black CobraDen här fantastisk.
Personligen så tycker jag inte att den modellen är jättekul. Finns många roligare Heuer dykare för 4-8.000 kr. Vad kostar den?vad tror ni om den här, original länk men med någon fläck ( kan det vara vattenskada? ) på tavlan, fullt fungerande till ett grymt bra pris?
Min 2446 ute o kör
Det blir spännande att följa dom på Kaplans. Borde bli 50+.Min 2446 ute o kör
Min 980.029 mår inte som den ska...
Sekundvisaren fastnar och tickar på samma ställe för att sedan rulla igång och fungera perfekt några timmar innan samma problem uppstår. Var inne hos lokala urmakaren igår och fick svaret att det är verket som är kass och att det måste bytas. Han kunde inte hjälpa mig att ordna ett nytt utan jag skulle leta upp ett själv och sen återkomma så byter han det åt mig.
Vet någon här på rak arm ett verk som passar? Går det att få tag i ett original?
Här är insidan:
Tack!955.112/955.114 TROR jag ska passa 1000 serien (inte Full Size). Finns icke signerade nya på ebay (standardverk alltså).
Jag är inte alls bra på urverk heller, men vad jag hittade finns det alltså omärkta hela urverk att köpa (ETA 955.11X). Har sett en del NOS/vanliga (Tag) Heuer märkta urverk på eBay också men det känns som att dessa också kan vara dåliga faktiskt.Tack!
Aldrig mekat i det här innan, så är det bara själva "kretsen" som behövs bytas ut eller byter man hela verket?
Dåligt drag i Heuertråden
Vi får öka tempot
Att du inte gjort dig av med den än…………
Prislista från 1970..
Det får en att drömma va.. En 3647NS för 500 spännSånt här älskar man att se