Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen Johan var väldigt bra!Vill verkligen hissa Johan på Nymans i Stockholm. Riktigt bra bemötande och överlag väldigt kunnig. Tog sig tid och gav fullt fokus. Johan får 9 av 10 klockor!
undrar om det inte var han som jag köpte min panna av. har annars ingen erfarenhet av NymansVill verkligen hissa Johan på Nymans i Stockholm. Riktigt bra bemötande och överlag väldigt kunnig. Tog sig tid och gav fullt fokus. Johan får 9 av 10 klockor!
undrar om det inte var han som jag köpte min panna av. har annars ingen erfarenhet av Nymans
Ungefär hur mycket under privatförsäljningspriset fick du i inbytespris?Vill lägga in en nybyggd HISS till Luxurywatches i Stockholm som inte alltid fått cred här på forumet.
Har gjort några affärer med dom nyligen, och allt har löst sig superbra. Sen är butiken lite väl liten kanske, men utbudet är spännande.
Och det som inte finns hemma erbjuder de sig att plocka hem åt en.
Lite dyra på vissa modeller absolut, men business är business ... Bytte in min klocka senast, och fick ett helt ok bud.
Jag skulle vilja påstå att jag fick samma pengar som jag hade lagt ut den för privat.Ungefär hur mycket under privatförsäljningspriset fick du i inbytespris?
Ungefär hur mycket under privatförsäljningspriset fick du i inbytespris?
Smicker är en säljapproach.Tjejen jag talade med verkade dock väldigt imponerad över att jag visste vad en Tudor var och undrade vart jag hört talas om det märket. Blev lite häpen och visste inte riktigt vad jag skulle svara. Kanske inte är så vanligt med klockintresserade 22åringar. De skulle även höra av sig när Black Bay 36mm kom in till sommaren, men får väl återkomma ifall de hör av sig, genom att läsa tråden verkar de rätt dåliga på sådant.
(Text)...
Nymans Ur: Hört att många fått ett dåligt bemötande där. Jag som yngling blev dock väl bemött och erbjuden kaffe när jag ville titta på en Tudor Black Bay. Tjejen jag talade med verkade dock väldigt imponerad över att jag visste vad en Tudor var och undrade vart jag hört talas om det märket. Blev lite häpen och visste inte riktigt vad jag skulle svara. Kanske inte är så vanligt med klockintresserade 22åringar. De skulle även höra av sig när Black Bay 36mm kom in till sommaren, men får väl återkomma ifall de hör av sig, genom att läsa tråden verkar de rätt dåliga på sådant.
Förstod det som att alla som visades upp i Basel skulle komma runt Juni.Den kommer redan till sommaren alltså?
Förstod det som att alla som visades upp i Basel skulle komma runt Juni.
Förstod det som att alla som visades upp i Basel skulle komma runt Juni.
Hon sa 28 000 med länk. Såg dock att Rob Engström skrivit här på forumet att deras pris ha ca 25 000 om jag inte missminner mig. Så priset lär vara där emellan i alla fall.Fick du något pris på BB 36? Av AD? De siffror som figurerat har väl mest varit spekulationer?
Håller helt med här. Alltid trevligt att besöka Bergströms.Vill hissa Bergströms i Göteborg.
Har haft vägarna förbi flera gånger och rätt tät kontakt på senaste tiden då jag haft en klocka inne för service. Har blivit mycket trevligt, kunnigt och vänligt bemött av den engagerade personalen, de jag träffat är Fredrik, Sandra, Max och Didrik. Servicenivån och kommunikationen i mitt serviceärende har genomgående varit helt klanderfri och jag har känt att de har gjort sitt yttersta för att gå mina önskemål tillmötes. Sedan skadar de inte att gärna tar fram och visar vad de har både i montrarna och i kassaskåpen. Att strupen sällan behöver vara torr någon längre stund ser jag som en ren och mycket trevlig bonus.
Hoppas ett besök till Bergströms är värt det i Malmö...
Ska kolla på en Deepsea B & en
SUBMARINER DATE 116613LB mm
När man läser på forumet om olika ADs så kan man bli väldigt olika behandlad...
Blir man dåligt behandlad lägger man ju inte 100-120 K i den butiken... Samtidigt som man fick gå tomhänt därifrån och leta efter ny butik som vill ha ens pengar med Glädje....
Närmast för mig är Bergströms Malmö ellerGöteborg
Vilken skall man chansa på så???
Vill gärna prata med någon i butiken som är en RIKTIG säljar så man kan förhandla en smula....
Flyger man till Rob har man ju dyra fraktkostnader mm om det skulle vara något....