Varför får man inga service cert (grönt plastkort) vid fullservice av Rolex hos Nymans?
Det får man ju av många andra AD's internationellt vid fullservice.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför får man inga service cert (grönt plastkort) vid fullservice av Rolex hos Nymans?
Det får man ju av många andra AD's internationellt vid fullservice.
öhh, jo jag vet deras nummer och var de ligger, har redan pratat med dem på tfn.
Det är väl mer intressant att höra vad de säger än vad som gissas här? Speciellt i denna tråd där syftet är att delge bemötande och dylikt.öhh, jo jag vet deras nummer och var de ligger, har redan pratat med dem på tfn.
Ville lyfta det som en diskussion på forumet.
Trodde du ville veta varför, som du skrev, inte höra folks gissningar och funderingar.öhh, jo jag vet deras nummer och var de ligger, har redan pratat med dem på tfn.
Ville lyfta det som en diskussion på forumet.
Sure. De säger nej, jag tycker man borde få ett. Nåja finns inget intresse av att utreda AD möjlighet ge ut riktigt servicecert lägger jag ner diskussionen här och servar hos AD i Schweiz fortsättningsvis.Det är väl mer intressant att höra vad de säger än vad som gissas här? Speciellt i denna tråd där syftet är att delge bemötande och dylikt.
Sure. De säger nej, jag tycker man borde få ett. Nåja finns inget intresse av att utreda AD möjlighet ge ut riktigt servicecert lägger jag ner diskussionen här och servar hos AD i Schweiz fortsättningsvis.
Posta??? Jag är ofta i zurich och går gärna förbi LA eller Beyer på bahnhofstrasse som jag gjort affärer med tidigare.LOL - så för att du inte får ett plastkort gör du dig omaket att posta klockan till Schweiz istället?
Frågan är varför EN AD inte gör det. Hett tips, fråga ADn. Rolex har väl rutiner och riktlinjer för hur det där ska/få ske.Frågan är ju varför svensk AD inte kan ställa ut internationell garanti. Frågan är större än plastkortet i sig.
Posta??? Jag är ofta i zurich och går gärna förbi LA eller Beyer på bahnhofstrasse som jag gjort affärer med tidigare.
Frågan är ju varför svensk AD inte kan ställa ut internationell garanti. Frågan är större än plastkortet i sig.
Redan frågat, de menar att de vill kontrollera att service endast utförs av/hos dem. Dock finns ett värde i ett int garantikort.Frågan är varför EN AD inte gör det. Hett tips, fråga ADn. Rolex har väl rutiner och riktlinjer för hur det där ska/få ske.
Posta??? Jag är ofta i zurich och går gärna förbi LA eller Beyer på bahnhofstrasse som jag gjort affärer med tidigare.
Frågan är ju varför svensk AD inte kan ställa ut internationell garanti. Frågan är större än plastkortet i sig.
Redan frågat, de menar att de vill kontrollera att service endast utförs av/hos dem. Dock finns ett värde i ett int garantikort.
Det finns nåt i många av dina inlägg som får mig på riktigt gott humör.Trodde du ville veta varför, som du skrev, inte höra folks gissningar och funderingar.
Åhh det var snällt skrivet! Det är vissa som känner precis tvärtomDet finns nåt i många av dina inlägg som får mig på riktigt gott humör.
Det finns nåt i många av dina inlägg som får mig på riktigt gott humör.
Åhh! Tack! Har ändå bara lyckats reta gallfeber på en medlem som stack från KS och aldrig mer dök upp.Gummo är en mysfarbror!
Åhh! Tack! Har ändå bara lyckats reta gallfeber på en medlem som stack från KS och aldrig mer dök upp.
säker på det, de brukar dyka upp med nytt alias?Åhh! Tack! Har ändå bara lyckats reta gallfeber på en medlem som stack från KS och aldrig mer dök upp.
Härligt att denna historia fick ett bra slut och hoppas verkligen du håller dig kvitt skiten nu, släng nu upp en bild på klockanFavorit i repris eftersom det är 15 år sedan i dag 11/9.
Inför en stor prövning i en tid av kaos; jag hade cancer och efter akut operation var det dags för tre månaders tung cellgiftsbehandling. För att skingra tankarna klev jag in på Nymans för att kolla på en Rolex med tanken att den köper jag när jag är klar, mao om jag överlever, jag hade då en guld Chopard Millemiglia på brunt skinnband.
Året efter fick jag en Datejust av mina supportrar och varje gång jag tittade på klockan kunde jag känna ödmjukhet över att få leva och också lite stolthet
Bemötandet var klockrent och känslan har jag haft med mig sen dess.
Gick vidare och via typ 10 Rolex plus Tudor, IWC, Breitling och Panerai till idag OWG med Rolex.Härligt att denna historia fick ett bra slut och hoppas verkligen du håller dig kvitt skiten nu, släng nu upp en bild på klockan
Du skriver i fel tråd.Några random dissar.
Gör han verkligen det?Du skriver i fel tråd.
Pga att det var en modell av band och klocka och inte tillverkaren i sig?Du skriver i fel tråd.
Sorry! Jag läste inte hela rubriken!Pga att det var en modell av band och klocka och inte tillverkaren i sig?
Sökte efter lämplig tråd och tyckte denna stämde bäst in.
Men läser man övriga 71 sidor i tråden så får man ju en ganska tydlig ledtråd i vilken inriktning diskussionerna går i den här tråden