Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte köpt, men sålt till Jälmer. Enklare karl att ha att göra med har jag aldrig mött. Min tumme upp!Måste hissa Jälmers Ur i Borås. Bra service och bra personal. ( nu har jag köpt klockor där innan ) Men jag ger tumme upp!
Besökte Erikson i dag för att hämta upp ett armband/viklås till en Breitling. Mycket trevlig och avslappnad atmosfär vilket även var mitt intryck av föregående tel. kontakt. Inget knussel med ”kläm &känn” önskemål hellerÄven jag ställer mig i ledet och vill ge en ros till @ERIKSON URHANDEL.
Mycket god service och trevlig personal!
Absolut värt att göra ett besök om du ej vart förbi tidigare.
Köpte nyligen en klocka från dom och har också bara mycket positivt att förmedla. Blixtsnabb hantering och leverans samt en liten påminnande omtänksamt handskriven lapp att min klocka hade skruvad kronaLindahls Urmakeri, Vetlanda.
Detta är en hiss!
Liten butik på Storgatan 13 i Vetlanda.
Bra bemötande.
Opretentiöst.
Kunniga.
3 personer i butiken, 2 är urmakare.
Lämnade i 4 vintageur. 2 för service, 1 för nytt glas och en för lumning av visare.
Tog 14 dagar.
Blev billigare än uppskattat pris vid inlämning.
Jag har lämnat ytterligare 4 ur för service, skall ta 10 dagar.
Rekommenderas.
Har många märken till försäljning, bl.a Sjöö Sandström, Tissot och Glycine.
Hemsida: http://www.lindahlsurmakeri.se/
Fantastiskt!!!Jag var inne på Jarl Sandin i Gbg för att titta på en klocka. Dock utomordentlig hjälp av en kvinna där som visade mig klockan av intresse samt på eget initiativ plockade fram klockor hon tyckte jag borde prova.
Kan inte annat än att småskratta för mig själv efter att ha läst din kommentarFantastiskt!!!
En klocksäljare tog alltså fram och visade dig den klocka du var intresserad av och sen, helt självmant, visade hon fler klockor ur deras sortiment?!? Helt otroligt! Har aldrig hört på maken![]()
Jag kunde inte låta bli. @nissehult förlåt men du kan inte ha höga förväntningar när du blir glad av att få titta på klockor i en klockaffärKan inte annat än att småskratta för mig själv efter att ha läst din kommentarFramför allt då jag vet att du innerst inne är en snäll lite pöjk
![]()
Ha, ha. Jo när du säger det så låter ju min kommentar kanske lite bonnig. Och visst, jag är ju kusinen från landet så jag bjuder på den.Fantastiskt!!!
En klocksäljare tog alltså fram och visade dig den klocka du var intresserad av och sen, helt självmant, visade hon fler klockor ur deras sortiment?!? Helt otroligt! Har aldrig hört på maken![]()
Nya ägare?Jag tänkte passa på att hissa Royal Watches och deras nya ägare i Göteborg.
Otroligt bra bemötande, grymma lokaler och grymt sortiment! Gjorde ett byte där idag och kan rekommendera dom! Mycket nöjd !
Ja det är nya ägare sedan några månader tillbaka,Nya ägare?
Precis. Han är ägare och 100% Goodguy!Är Hussein som jobbar, tror äger nu, har gjort en affär som gick smidigt och snabbt![]()
Skönt att du uttalar dig så starkt efter EN affär.Precis. Han är ägare och 100% Goodguy!
Skönt att du uttalar dig så starkt efter EN affär.![]()
Well, ingen är bättre än sin sista affär eg, för mig vart fall, sedan är det lite gut feeling om man har att göra med ngn som är reko, förutom utbud och tidigare affärer/ refs, jag gillar personligen att göra upp f2f och tycker nog det funkade bra med Royal Watches, blir nog mer affärer där, efter en plånbokspåfyllning till nästa år, om han har ngt roligt inne....Jo lika skönt när alla uttalar sig i Goodguy trådarna efter EN affäreller hissar/dissar en säljare efter EN affär.
Går en affär bra ska den lyftas, finns inga behov att vänta tills jag gjort 10 affärer!
@Watchie hade likadana erfarenheter!
Med historiken runt det företagsnamnet så hade jag varit försiktig, all I'm saying. Finns mycket att läsa här om det företaget och de personer som haft tätt samarbete med det företaget.Well, ingen är bättre än sin sista affär eg, för mig vart fall, sedan är det lite gut feeling om man har att göra med ngn som är reko, förutom utbud och tidigare affärer/ refs, jag gillar personligen att göra upp f2f och tycker nog det funkade bra med Royal Watches, blir nog mer affärer där, efter en plånbokspåfyllning till nästa år, om han har ngt roligt inne....![]()
Har ingen 100 koll på historiken faktiskt, men om dålig, håller med, kanske en fräsch nystart / namn...Med historiken runt det företagsnamnet så hade jag varit försiktig, all I'm saying. Finns mycket att läsa här om det företaget och de personer som haft tätt samarbete med det företaget.
Jag kan förstå om man vill ta över inventarie, lokal och annat men hur man ens kan tänka sig behålla företagsnamnet är för mig en gåta med tanke på allt negativt det är kopplat till.