Oj..Min uppfattning av dom vad du tycker skiter jag fullständigt i.
@kmg var bara nyfiken på hur du motiverar ditt omdöme, han förkastade inte din åsikt eller bad dig tycka som han, utan önskade bara en motivering..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj..Min uppfattning av dom vad du tycker skiter jag fullständigt i.
Hissar Bergströms i Uppsala. Trevligt bemötande samtliga gånger jag varit där. Det enda minuset är väl att en ung (men jättetrevlig) tjej som jobbar ger sken av att vara lite dåligt påläst. Förutom det kan jag inte göra annat än att rekommendera varmt!
Verkar vara ett trevligt ställe, har själv inte varit in hos honom men varit på bil/mc träffarna på tisdagar.Tidlösa Ur, Ulva Kvarn utanför Uppsala.
Har lämnat in flertalet klockor till Robert. Allt från helservice av vintagekronografer till en stor variation av mindre jobb.
Förutom en fantastisk miljö så är det alltid tiptop-service. Dessutom alltid snabba mailsvar på mina frågor även när det inte rör direkta jobb, utan även allmäna frågor om urverk och råd vid eventuella köp.
Är cetifierad för ett antal märken, se länk.
https://www.ulvakvarn.com/index.php/butiker/tidlosaur/
Kul att man får chansen att se hur en service går till med, ska absolut ta en vända dit och kika. Hur är priserna jämfört med ex, rob, krons mfl. för en service? Tänker att han kan hålla nere priserna pga läget.Tidlösa Ur, Ulva Kvarn utanför Uppsala.
Har lämnat in flertalet klockor till Robert. Allt från helservice av vintagekronografer till en stor variation av mindre jobb.
Förutom en fantastisk miljö så är det alltid tiptop-service. Dessutom alltid snabba mailsvar på mina frågor även när det inte rör direkta jobb, utan även allmäna frågor om urverk och råd vid eventuella köp.
Säljer också eller?Tidlösa Ur, Ulva Kvarn utanför Uppsala.
Roliga vintage klockor han säljer?Tidlösa Ur, Ulva Kvarn utanför Uppsala.
Kul att man får chansen att se hur en service går till med, ska absolut ta en vända dit och kika. Hur är priserna jämfört med ex, rob, krons mfl. för en service? Tänker att han kan hålla nere priserna pga läget.
Säljer också eller? Roliga vintage klockor han säljer?
Klockia är bra. Fick också ett bra och trevligt bemötande i mail när jag frågade lite om en Gshock jag precis förhandsbokat. Får man bara hoppas infon är korrekt.Vill hissa Klockia, jag köpte en Tissot förra hösten, Ca pris 14k, innan beställningen gått iväg så drog de på med en rea på 30%
Jag mailade och frågade om inte jag kunde få tal del av denna, då min klocka inte skickats än, dagen efter fick jag 30% avdrag och ett trevligt bemötande i mejl!
Malmö, Uppsala eller Göteborg?Tänkte gå och se om jag kunde ställa mig i kö på en stålsub på Bergströms igår. Stod och väntade utanför, tryckte ett flertal gånger på ringklockan men tydligen ville dem inte släppa in mig och tjejen. Tillslut var det någon som skulle ut och då gick jag in, ingen kommentar från någon där. Skitsamma tänkte jag, kanske var det för mycket folk samtidigt. Gick runt lite och en yngre tjej som stod bakom disken undrar om jag behövde hjälp. Frågade om man kan ställa sig i kö men det gick tydligen inte och numera gör man det via deras kundcenter (via telefon eller online). Men hur som helst var jag intresserad av en datejust men det var verkligen noll intresse att vilja ge service från tjejen som jobbade där så jag valde helt enkelt att lämna. Fick seriöst bättre och trevligare service av en parkeringsvakt än personalen på Bergströms.
Är det kötid på datejust? Sa du datejust eller stålis när du frågade om kön?Tänkte gå och se om jag kunde ställa mig i kö på en stålsub på Bergströms igår. Stod och väntade utanför, tryckte ett flertal gånger på ringklockan men tydligen ville dem inte släppa in mig och tjejen. Tillslut var det någon som skulle ut och då gick jag in, ingen kommentar från någon där. Skitsamma tänkte jag, kanske var det för mycket folk samtidigt. Gick runt lite och en yngre tjej som stod bakom disken undrar om jag behövde hjälp. Frågade om man kan ställa sig i kö men det gick tydligen inte och numera gör man det via deras kundcenter (via telefon eller online). Men hur som helst var jag intresserad av en datejust men det var verkligen noll intresse att vilja ge service från tjejen som jobbade där så jag valde helt enkelt att lämna. Fick seriöst bättre och trevligare service av en parkeringsvakt än personalen på Bergströms.
Jag tolkade det som att han kollade om stålsubs kötid, fick svaret nej. Sen visade intresse på en DJ i butiken men butikspersonalen ville inte riktigt hjälpa honom med den, så han gick ut. Eller så kanske jag tolkat fel.Är det kötid på datejust? Sa du datejust eller stålis när du frågade om kön?
Jag förstod inte om han frågat efter en datejust eller om det stannat vid en tanke. Vad vet jag? När två människor kommunicerar brukar båda vara inblandade på ett eller annat sätt bara.Jag tolkade det som att han kollade om stålsubs kötid, fick svaret nej. Sen visade intresse på en DJ i butiken men butikspersonalen ville inte riktigt hjälpa honom med den, så han gick ut. Eller så kanske jag tolkat fel.
Jag uppfattade det som han Tänkte fråga efter en Datejust.. men pga ointresset från expediten så valde karln att avvikaJag förstod inte om han frågat efter en datejust eller om det stannat vid en tanke. Vad vet jag? När två människor kommunicerar brukar båda vara inblandade på ett eller annat sätt bara.
Nuförtiden kan de bli miljonärer på 10 % handpenning. Köerna är så långa, AD har köpt hus i Barbados och hyrt ut butiken till kineser.Det gäller Bergströms i Gbg. Och ja, jag frågade efter en sub stål men ville också titta på datejust modeller men pga den "suveräna" servicen valde jag att gå därifrån.
Mycket bra kille!Klockmaster Globen och framförallt Robban. Jäkla stjärnor och stjärna!
Köpte gummi på distans via telefon samt e-post, Robban fick Swish och betalade, hade sakerna dagen efter.
Mycket trevlig herre den där Robban och otroligt smidigt. Hiss!
Tänkte gå och se om jag kunde ställa mig i kö på en stålsub på Bergströms igår. Stod och väntade utanför, tryckte ett flertal gånger på ringklockan men tydligen ville dem inte släppa in mig och tjejen. Tillslut var det någon som skulle ut och då gick jag in, ingen kommentar från någon där. Skitsamma tänkte jag, kanske var det för mycket folk samtidigt. Gick runt lite och en yngre tjej som stod bakom disken undrar om jag behövde hjälp. Frågade om man kan ställa sig i kö men det gick tydligen inte och numera gör man det via deras kundcenter (via telefon eller online). Men hur som helst var jag intresserad av en datejust men det var verkligen noll intresse att vilja ge service från tjejen som jobbade där så jag valde helt enkelt att lämna. Fick seriöst bättre och trevligare service av en parkeringsvakt än personalen på Bergströms.
dom klockor jag har köpt har jag köpt från AD och dom har kunnat matcha gråhandlarnas priser med råge.Du får överlag betydligt bättre service om du vänder till en gråhandlare, eller om du handlar online. För att inte tala om ett betydligt bättre pris. Detta med att "bygga en relation" med din handlare är rent skitsnack om du frågar mig.
Dessutom har man en tillverkargaranti vilket man inte kan va säker på när det kommer till gråhandlare
finns de som fått ostämplade cert och tillverkaren har då vägrat att ta i klockanVarför skulle garantin inte gälla oavsett var du köpt klockan menar du?
Vilka märken pratar vi om där AD matchar gråhandlare? Robs julrea på Omega var ju rätt bra iof.dom klockor jag har köpt har jag köpt från AD och dom har kunnat matcha gråhandlarnas priser med råge.
Dessutom har man en tillverkargaranti vilket man inte kan va säker på när det kommer till gråhandlare
har hört flertalet som fått ostämplade cert.Vilka märken pratar vi om?
Seriösa gråhandlare har samma garanti då cert. ska vara stämplade.
Vilka märken pratar vi om där AD matchar gråhandlare? Robs julrea på Omega var ju rätt bra iof.
Seriösa gråhandlare har samma garanti då cert. ska vara stämplade.