Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan ju tänkas att det går djupare än så, är kunderna nöjda så blir det lovord och rekommendationer.![]()
Mitt svar var att vid garantiärenden så betalar svenska AD frakten till Schweiz om ej köpt hos svensk AD så får man själv betala frakten till Schweiz, jag svarade med att köpa av spansk AD för 8k billigare än svensk AD och sa att jag då får en semester i Schweiz för mellanskillnaden och gick ut från butiken!Ok men trots att det då uppenbarligen går att pruta är det ändå märkligt varför samma klocka som säljs i Sverige av AD och AD i Tyskland skiljer 9000kr? Varför dessa påslag i Sverige?
Är oinsatt men känns väl som om IWC är mer känt i Sverige?
Ok men trots att det då uppenbarligen går att pruta är det ändå märkligt varför samma klocka som säljs i Sverige av AD och AD i Tyskland skiljer 9000kr? Varför dessa påslag i Sverige?
Ok men trots att det då uppenbarligen går att pruta är det ändå märkligt varför samma klocka som säljs i Sverige av AD och AD i Tyskland skiljer 9000kr? Varför dessa påslag i Sverige?
Jag kan klart rekommendera Rob E. Hade min DD kostat ngn tusenlapp billigare på ngt annat ställe hade jag fortfarande köpt den hos Rob. Fantastiskt bemötande.
Ett alternativ hade iofs varit att flyga ner till Omen och knalla in på Bergströms. Lite meck bara![]()
Sa inte att det skulle bli billigare. Menade att på västkusten verkar Bergströms vara tillmötesgående.Och det skulle blivit billigare för att?
IWC har väl också det? Nymans etc. Eller har jag missat något?Panerai har en AD i Sverige.
Ha
IWC har väl också det? Nymans etc. Eller har jag missat något?
Nymans har väl IWC?Förändrar inte att Panerai har en AD till skillnad från IWC
Ugurs ur, har de bra priser?Vad jobbar ni själva med? Kanske din tjänst eller produkt är billigare i Polen.
Om alla handlar sina varor i Warzawa osv så lär det inte bli många jobb kvar i Sverige. Och förlorar man sin inkomst så blir det fan i mig inga klockaffärer.
Pruta visst men hänvisa inte till Ugurs ur i Afganistan.
Tänk ett varv till.
Det var det jag också tyckte.Nymans har väl IWC?
Edit: Lite sent ute...
Edit2: Lät på dig som om Panerai har en AD men IWC hade inte det.
Du är naturligtvis välkommen att höra av dig närsomhelst
Bor ju inte direkt runt hörnet ...få ringa o kollaGå dit är väl enklast?
Bor ju inte direkt runt hörnet ...få ringa o kolla
TackFråga efter Marcus och uppge att du är medlem på KS.
Jag hade tänkt att köpa en IWC (har inte bestämt om det blir en ingenieur eller portuguese) till sommaren. Vad kan det tänkas finnas för prutningsutrymme hos svensk AD?