Det tror jag absolut - men jag vet inte var. Fick den i gåva.Gott?? Kan man hitta Malmötonic i en fysisk affär?
Edit: Den är förövrigt sån man blandar ut själv, 1 del tonic, 3 delar soda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tror jag absolut - men jag vet inte var. Fick den i gåva.Gott?? Kan man hitta Malmötonic i en fysisk affär?
Lyckades googla upp den, fanns på ett ställe i Lund iafDet tror jag absolut - men jag vet inte var. Fick den i gåva.
Gott, där jag bor så det får jag snoka upp.Lyckades googla upp den, fanns på ett ställe i Lund iaf
Tehuset Java, vid Botulfsplatsen Ja du får ta och prova "Summer edition" och ge recension på den medGott, där jag bor så det får jag snoka upp.
Jag köpte den på ett ICA i Malmö, finns dock inte på mitt lokala ICA i Lund så oklart hur vanlig den är.
Det ICA som ligger i "källaren" bredvid Gustavs Adolfs torg.Vilket ICA? Letat efter den och trodde den skulla finnas på Max i Västra Hamnen.
Malmötonic är det en ny variant på molotov cocktail?Dagens fångst, ska bli spännande att prova imorgon!
Hahah! Återstår att seMalmötonic är det en ny variant på molotov cocktail?
Malmötonic och soda övertygade inte i en första provsmak, får prova att variera lite nästa gång.Dagens fångst, ska bli spännande att prova imorgon!
Hur är den tonicen? Söt? Tydlig citronsmak?Idag blev det en lite sötare variant gjord på Langley's Old Tom Gin
Ja, söt! Har ännu inte hittat en gin som den inte tar över...Hur är den tonicen? Söt? Tydlig citronsmak?
Ja den är både söt och har tydlig citronsmak. Föredrar egentligen Fever-tree Mediterranean (som inte är så smakrik) med Langley's Old Tom Gin då även den ginen är söt och som atco skrev så tar citronsmaken lätt överhanden.Hur är den tonicen? Söt? Tydlig citronsmak?
Ja, söt! Har ännu inte hittat en gin som den inte tar över...
Blir nog till att testa ändå. Fever-Trees flädertonic är riktigt trevlig, tycker jag.Ja den är både söt och har tydlig citronsmak. Föredrar egentligen Fever-tree Mediterranean (som inte är så smakrik) med Langley's Old Tom Gin då även den ginen är söt och som atco skrev så tar citronsmaken lätt överhanden.
Blir nog till att testa ändå. Fever-Trees flädertonic är riktigt trevlig, tycker jag.
Det får nog nån som bor i Göteborg svara på. Jag bor utanför Stockholm. Men på min lokala Ica Maxi säljer dom alla varianter av Fever-Tree, i både små och stora flaskor. Finns på min lokala kvarters-Ica också, men endast deras osmaksatta tonic i små flaskor. Kolla Ica i närheten av dig.Vart i Göteborg får kan man få tag i flädertonicen?
The English Shop på Plantagegatan har den, de har även en del sorter från Lamb & Watt.Vart i Göteborg får kan man få tag i flädertonicen?
Nej, köpte en i måndags.Har ekobryggeriet slutat med deras flädervariant? Har nämligen inte sett den i affärerna på länge
Skönt att höra! I Lund?Nej, köpte en i måndags.
Finns tyvärr kvar och smakar lika illa som de andra.Har ekobryggeriet slutat med deras flädervariant? Har nämligen inte sett den i affärerna på länge