Ica Mobilia Lund, yes.Skönt att höra! I Lund?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ica Mobilia Lund, yes.Skönt att höra! I Lund?
Haha gillar flädervarianten faktiskt, men deras "vanliga" och granskott(?) gillar jag inte alls.Finns tyvärr kvar och smakar lika illa som de andra.
Kan meddela att rabarbern inte var nån höjdare. Vad gäller flädern ska det undersökas inom en snar framtid.Haha gillar flädervarianten faktiskt, men deras "vanliga" och granskott(?) gillar jag inte alls.
Vill förvarna att det kan vara min starka förkärlek till fläder som talarKan meddela att rabarbern inte var nån höjdare. Vad gäller flädern ska det undersökas inom en snar framtid.
14-15kr tror jag, ICA/Coop, men det brukar ofta vara 2 för 25.Vad brukar ni få ge för en liten flaska Fever-Tree? Min lokala ICA tar hutlösa 19 spänn...
Tror det är typ 15:95 eller nåt på min lokala Ica Maxi. Jag kör dock numera på dom stora flaskorna. Skruvkork och betydligt lägre literpris. Omkring 35 kr för en sådan.Vad brukar ni få ge för en liten flaska Fever-Tree? Min lokala ICA tar hutlösa 19 spänn...
14 pickadoller så jag kan dricka 35% mer, tjoho!Vad brukar ni få ge för en liten flaska Fever-Tree? Min lokala ICA tar hutlösa 19 spänn...
17 spänn på min ica normalt men de kör kampanjer nu och då på den vanliga fever tree och då kostar den 10 spänn flaskan. Gissa om jag brukar hamstraVad brukar ni få ge för en liten flaska Fever-Tree? Min lokala ICA tar hutlösa 19 spänn...
Gurka och svartpeppar är en klassiker till standardtonic. Citron och lime funkar utmärkt till flädertonic (och även standard, såklart). Sen kan man självklart jazza till det med blåbär eller rabarber eller vad som helst! Bacon?Helgen är räddad
Hur ska jag tänka när drinken ska blandas? Vilka kombinationer på tonicvatten och frukt? Tips tages tacksamt emot!
Snyggt! Har dom fått till den rosa färgen på din?Samt en annan ”pink” batch #5
Den är rätt ljus i färgen. Såg på instagram en mer kraftfull rosa. Kanske nästa batch?Snyggt! Har dom fått till den rosa färgen på din?
Hmmm, såg på deras Instagram att man själv kunde lägga i lingon för att få till den rätta färgen också, oklart om jag orkar det baraDen är rätt ljus i färgen. Såg på instagram en mer kraftfull rosa. Kanske nästa batch?
Dags för provsmakTänkte prova Fentimans tonic idag, den var inte lätt att hitta men tillslut så..
Intressant att höra vad du tycker om den. Jag gillar den skarptSenaste inköp på flygplatsen.