Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svarar mig själv då det kan vara av nytta för andra i Göteborgstrakten:Många bra bilder nu som får en att vilja bredda sig lite. Dock måste jag fråga: Någon som vet var i GBG jag hittar Fentimans? English Shop har inte haft den inne på ett tag nu och även om det finns andra dugliga så är det synd att gå miste om favoriten... Kan dom tänkas ha på ICA Focus vid Liseberg?
Mysigt petande i näsan i bakgrunden
Back to basics. Så jävla god
Peppar och gurka är ju en klassisk kombo. Gillar peppar men inte så förtjust i gurka. Tar gärna emot tips på vad annat peppar passar med. Tänkte även pröva nån variant med chili framöver.Hittar typ ingen bättre kombo jag heller än den blå och citron.
Fick hem långpeppar och apelsin i veckan. Skall bli intressant att prova med just apelsin.
Fy fan ! Han fick smaka knogmacka sedan!Mysigt petande i näsan i bakgrunden
Reklamera flygbiljetten! Inte ok!Gårdagens första semesterbild från planet till Grekland. Dessvärre varken citron eller is, och serverad i plast men den slank ner trots allt
Samma i alla kabiner på SAS, men man får riktiga glas i C. Oavsett, bra GT på ett flyg med Fever-Tree tonic.Aning bättre GT i business på SAS
Har druckit den ett par gånger på SAS. Rätt trevlig gin, lite åt det sötare hållet.Ny gin. Ny tonic. Ingen citron så kör mango. Fick sen tips på Instagram att köra peppar med mango. Får testa det någongång.
Den där står på inköpslistan här också... (utan att ha testat den)Har köpt den här efter att ha provat på krogen, var skitgod med vanlig tonic, lite riven rabarber och is.
Återkommer med rapport.
Testat den hemma, blev också skitgod!Har köpt den här efter att ha provat på krogen, var skitgod med vanlig tonic, lite riven rabarber och is.
Återkommer med rapport.
Har köpt den här efter att ha provat på krogen, var skitgod med vanlig tonic, lite riven rabarber och is.
Återkommer med rapport.
Tror den senaste batchen är slutsåld ocksåGår den att få tag på igen? Försökte beställa härom veckan men då var det slut. Fick bli Apelsin och Långpeppar istället.
Åter i lager imorgon enligt Systembolagets hemsida.Går den att få tag på igen? Försökte beställa härom veckan men då var det slut. Fick bli Apelsin och Långpeppar istället.
Går den att få tag på igen? Försökte beställa härom veckan men då var det slut. Fick bli Apelsin och Långpeppar istället.