• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

Jag gillar GT, dricker oftast varje helg när man lagar mat, vilket jag upplever att flaskorna snabbt tar slut.. Men StarMan, du dricker ju lika mycket GT som jag dricker vatten :-D

Jag gillar GT, dricker oftast varje helg när man lagar mat, vilket jag upplever att flaskorna snabbt tar slut.. Men StarMan, du dricker ju lika mycket GT som jag dricker vatten :-D
Haha, ja det är tur semestern är slut snart så man får återgå till att enbart dricka fredags GTn, möjligen en på lördag ibland. :D

Ska försöka mig på chili
20180808_210354.jpg
Hur blev det?

Den funkar även bra utan Gin, varför man nu skulle vilja skriva det i en tråd som handlar om gin ;). Är det någon som ligger inne på en bra tonic karta? Dvs med vilken typ av tonic och vilka tillbehör som passar med vilken gin?

Den funkar även bra utan Gin, varför man nu skulle vilja skriva det i en tråd som handlar om gin ;). Är det någon som ligger inne på en bra tonic karta? Dvs med vilken typ av tonic och vilka tillbehör som passar med vilken gin?

Jag kan tipsa om mobilappen, Ginventory . Den finns åtminstone till android och är perfekt för ditt ändamål.

Något OT men ska på en födelsedagsfest i helgen, varav det finns en drinktävling och såklart vill man vinna! Grunden är gin, så om någon har tips på en sjukt god, lite rolig och ovanlig, drink med gin som bas så shoot :D

Tillbaka
Topp