Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, ja det är tur semestern är slut snart så man får återgå till att enbart dricka fredags GTn, möjligen en på lördag ibland.Jag gillar GT, dricker oftast varje helg när man lagar mat, vilket jag upplever att flaskorna snabbt tar slut.. Men StarMan, du dricker ju lika mycket GT som jag dricker vatten :-D
Hur blev det?Ska försöka mig på chili
Gott med chilin. Muddlade den lätt och även om det var en mild chili så blev det rätt bra sting i den. Osäker på om den passade med Hernö dock, blev nån clash med smakerna. Skulle varit bättre med en mindre smakrik gin kanske.Hur blev det?
Rekommenderas varmt. Har själv druckit oräknliga av denna och serverat ännu flerhttps://emil.cafe.se/tips-pa-varldens-basta-gin-drink-ni-kan-tacka-mig-sen/
Denna är ett måste att testa!
Den funkar även bra utan Gin, varför man nu skulle vilja skriva det i en tråd som handlar om gin . Är det någon som ligger inne på en bra tonic karta? Dvs med vilken typ av tonic och vilka tillbehör som passar med vilken gin?
Jag kan tipsa om mobilappen, Ginventory . Den finns åtminstone till android och är perfekt för ditt ändamål.
Citerar mig själv för nu har jag själv testat den och HELVETE vad god den va!! Han inte ens ta en bild innan den var sluthttps://emil.cafe.se/tips-pa-varldens-basta-gin-drink-ni-kan-tacka-mig-sen/
Denna är ett måste att testa!
Blandade du själv?Citerar mig själv för nu har jag själv testat den och HELVETE vad god den va!! Han inte ens ta en bild innan den var slut
5 av 5 solar
självklartBlandade du själv?
Snyggt! Får prova här framöver. Idag blev det ett ihopplock med den enda frukten jag hade hemma cantaloupe-melonsjälvklart
Ser inte så illa ut! Och vilken fantastisk liten vintage-chrono du har där vad är det för klocka?Snyggt! Får prova här framöver. Idag blev det ett ihopplock med den enda frukten jag hade hemma cantaloupe-melon
Verkar trevlig!Cred till Gotthards Krog i Umeå som har ett hyfsat Hernöutbud. Testade Navy Strenght som gav ett mycket gott intryck. Som en Hernö on drugs. Mycket mer av allt
Näe blev helt ok! Tack! Märket är Pryngeps, 36mm med ett Landeron 248-verk och en sliten AM-länk.Ser inte så illa ut! Och vilken fantastisk liten vintage-chrono du har där vad är det för klocka?
Avundsjuk på den lilla pjäsen!Näe blev helt ok! Tack! Märket är Pryngeps, 36mm med ett Landeron 248-verk och en sliten AM-länk.
Körde du med Fever tree mediterranean?
Den här var bra! Jordgubbar pga avsaknad av rabarber...
JeppKörde du med Fever tree mediterranean?
Den här var bra! Jordgubbar pga avsaknad av rabarber...
Något OT men ska på en födelsedagsfest i helgen, varav det finns en drinktävling och såklart vill man vinna! Grunden är gin, så om någon har tips på en sjukt god, lite rolig och ovanlig, drink med gin som bas så shoot
Inte sett, tack!Täcker inte denna som rekommenderades några poster upp alla dina krav?
https://emil.cafe.se/tips-pa-varldens-basta-gin-drink-ni-kan-tacka-mig-sen/