Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utan att ha smakat just den så kan jag slå vad om att den är det.Någon som har provat tanqurrey rangpuri och kan säga om den är värd att köpa för 17 euro för 1 liter?
Djuriskt!Apa och hjort i trädgården.
Köp! Dels är den bra och dels är det sjukt billigt oavsett spritsort.Utan att ha smakat just den så kan jag slå vad om att den är det.
Har både Malacca och Sevilla Oranges som var i samma serie hemma och de är båda mycket bra.
Det är den. Och för 17 euro är det inget snack om saken.Någon som har provat tanqurrey rangpuri och kan säga om den är värd att köpa för 17 euro för 1 liter?
Såhär ser priserna ut. Var visst 20 euro
Jag har en flaska likadan gin, allt jag hittills blandat med har inte smakat bra alls! Har du någon lyckad kombo att dela med dig av??? Har nästan gett upp...En lätt skitzofren söndags GT
Om jag ska vara ärlig så är det inte den bästa GT jag blandat... Ens på långa vägar.
Jag har en flaska likadan gin, allt jag hittills blandat med har inte smakat bra alls! Har du någon lyckad kombo att dela med dig av??? Har nästan gett upp...
Har fortfarande inte öppnat min flaska, men det låter ju väldigt lovande! Flip är vanisinigt gottFlip på Jolie Rouge, perfect match!
Nått speciellt med flygplans GT, ser ut som du fick mer is än på SAS iallafallMot Budapest. Tar gärna emot tips från staden.
Håller med! Väldigt glad att jag inte åker med SAS idag betyg på den irländska?Nått speciellt med flygplans GT, ser ut som du fick mer is än på SAS iallafall
Ikväll avnjuts irländsk gin här.
Den är ok, inget som sticker ut. En hel del enbär och lite kardemumma men inte så mycket så det blir kanelbulle.Håller med! Väldigt glad att jag inte åker med SAS idag betyg på den irländska?
Kul att höra om Aviation sen! Om den är lika bra som reklamen, så lär det vara en fullträffLagt en liten order. Blir spännande att testa! Aviation ska vara bra, men beställt mest pga Ryan Reynolds!
Jo, har sett Citadelle i tråden ett par gånger. Jag är kanske lite ytlig, men tycker den har en asläcker flaska!Kul att höra om Aviation sen! Om den är lika bra som reklamen, så lär det vara en fullträff
Hoppas också du gillar Citadell, tycker den funkar bra till i stort sett allt!