Så. Buffé!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan. Tonicen slut, rookie mistake. Jag som skulle ha en till![]()
Ja, varför tänkte jag inte på det genast? Flip är ju såå gott!Har du citron och socker? Gör en Gin Fizz!
Eller socker och ett ägg; en Flip.
Ser man på, kul. Jag skulle nog välja att dricka den ren med lite is alternativt göra en Gin Old Fashioned av den. Funkar absolut som en GT också, tycker att rom-tonerna kommer fram lite mer då, de är lite återhållsamma när man dricker den ren. Men det här har ni redan upptäckt märker jag
Hur ser isen ut i vätska, blir den så kristallklar som utlovat? Ser ut att komma från lådan du tipsade om tidigare i tråden, funderar på att klicka hem en sån...After Bike...
![]()
Hann dessvärre dricka upp men den blir helt kristallklar i vätska.Hur ser isen ut i vätska, blir den så kristallklar som utlovat? Ser ut att komma från lådan du tipsade om tidigare i tråden, funderar på att klicka hem en sån...
Nu kom jag ihåg att plåta innan jag sänkte den!Hur ser isen ut i vätska, blir den så kristallklar som utlovat? Ser ut att komma från lådan du tipsade om tidigare i tråden, funderar på att klicka hem en sån...
Uppdaterar intrycket om tonicen efter halva: Lite artificiell grapesmak.Hittade ny tonic på Ica. Rätt trevlig
![]()
Apelsinkrokant till den är mycket gott.Enkelt men gott: Tanqueray, Fentimans och lite apelsinzest.
Skärtorsdagskål på er!
![]()
Riktigt gott!![]()
Glad påsk!!
(Gin Flip med Hernö Old Tom)
Storviltjakt!Apa och hjort i trädgården.
![]()
Blev också sugen på en flip, såg Hernös insta![]()
Glad påsk!!
(Gin Flip med Hernö Old Tom)