Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur gick det?Då får vi se om viltet kan kalendern o gömmer sig som vanligt.
Tog min licens på http://www.skånskajägarskolan.se i höstasTips på var jag tar jaktlicens i Skåne eller Linköping?
Weekendkurs, bra eller inte?
Tog min licens på http://www.skånskajägarskolan.se i höstas
Typisk intensivkurs, alla klarade teorin och skjutningen klarade de som hade lite i kolan. Resten fick försöka igen. Jag är nöjd.
Jakt & Friluftsbutiken i Lund arrangerar kurser vår och höst. Tyvärr är kurserna fulla till våren.Tips på var jag tar jaktlicens i Skåne eller Linköping?
Weekendkurs, bra eller inte?
Det hade ju varit guld. Synd det var fullt...Jakt & Friluftsbutiken i Lund arrangerar kurser vår och höst. Tyvärr är kurserna fulla till våren.
På tal om weekend-intensivkurser, någon som har tips på ett ställe i Stockholm (med omnejd)? Finns säkert tips i tråden någonstans men ändå!
Ring och testa...Det hade ju varit guld. Synd det var fullt...
Något annat tips? Som sagt bosjökloster känns bra. Dock ganska dyrt. Men man får kanske vad man betalar för?
Får testa! Tack!Ring och testa...
Jag tog min examen via Hunt.se, fungerade klockrent. Intensivare 3 dagar i Stockholm. Rekommenderas.På tal om weekend-intensivkurser, någon som har tips på ett ställe i Stockholm (med omnejd)? Finns säkert tips i tråden någonstans men ändå!
Det är samma Dan som gör det åt j&f i Lund. Den utbildningen är säkert bättre då den spänner över längre tid. Intensivkurserna går ut på att klara examen och inte nödvändigtvis lära sig allt man behöver för att bli en duktig jägare. Såklart.Ring och testa...
Walter Borg har bra kurserPå tal om weekend-intensivkurser, någon som har tips på ett ställe i Stockholm (med omnejd)? Finns säkert tips i tråden någonstans men ändå!
Håller med, Rolex kräver sin tidDet är samma Dan som gör det åt j&f i Lund. Den utbildningen är säkert bättre då den spänner över längre tid. Intensivkurserna går ut på att klara examen och inte nödvändigtvis lära sig allt man behöver för att bli en duktig jägare. Såklart.
Jag hade helt enkelt inte möjlighet att sätta av flera tisdagar på raken, jägarskolan innebar lö/sö, må kväll, ti dag, on kväll och uppskrivning torsdag. Det var enklare att få in i livspusslet med fru, barn, rolex och älskarinna.
Vill minnas att Walter Borg på Kungsgatan säljer endel beg vapen i butiken? Eller har de all beg på auktionen du nämnde ovan?Så..Snart har jag förhoppningsvis fixat jägarexamen. Har kittat lite gear får sånt är ju kul, men nu är det dags för skåp och snart vapen. Behöver lite hjälp och råd.
1. Tips på ett mindre prisvärt skåp. Ska inte bultas, så vikter ska också inhandlas.
2. Tips vart man runt stockholm kan handla begagnade vapen. Har koll på WB auktionen, men är ute efter butik med fast pris.
3. Tips på prisvärda klass 1 studsare?
4. Sen undrar jag vart i Stockholm man kan övningsskjuta hagel och kula året runt?
Vill minnas att Walter Borg på Kungsgatan säljer endel beg vapen i butiken? Eller har de all beg på auktionen du nämnde ovan?