Det säljs en K95 black edition på Robsoft för 45’
Är sugen på en K95 black edition. Kan du matcha eller ge bättre pris än jakt.se är jag intresserad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är sugen på en K95 black edition. Kan du matcha eller ge bättre pris än jakt.se är jag intresserad.
Återkommer!
Är sugen på en hagel, svårt att bestämma mig dock. Har skjutit beretta 686 och tycker den är bra. Så om det går att fixa ett bra pris på en beretta 686 sporter adjustable.Om någon jägare i Stockholm med omnejd går i tankarna att köpa ett vapen hagel/kula/rimfire paket med optik eller utan så hör av er så kan jag fixa en offert till KS:are! Främst Blaser, Mauser, Beretta, Zeiss, Leica, Tikka, Sako, Weatherby, Vortex.
Grattis!Första vildsvinet för mig. Känns bra.
Stort! Vad för typ av fågel?
Här är Frasse.
Han flyttade hem till oss igår, tanken är att han ska följa mig ut och jaga fågel sen
Grattis till Frasse!
Här är Frasse.
Han flyttade hem till oss igår, tanken är att han ska följa mig ut och jaga fågel sen
Grattis! Välkommen ner i träsket.Skrev nyss teoriprovet med godkänt resultat 67/70 nu blir de till att träna skytte för hela slanten!
Orre, tjäder samt vattenfågel är tänkt.Stort! Vad för typ av fågel?
Äntligen fått ordning på min nya rem 700, 308. Med Magpuls Hunter stock sprider den inte som en hagelbössa längre. Träffbilden är i nivå med tikkan. Kör på luftgevärstavlor så man har en fin orange prick att sikta på, syns bra på 100m. Låg lite snett men bra träffbild.
Skruvat lite på siktet, var nöjd med två plugg. Nu skjuter den bra.
Funkade bra på älgbanan också.
Jag har åkt till skjutbanan där jag bor tre gånger de senaste veckorna, samtliga gånger har det varit runt 1,5 timmes kö till älgbanan, så jag har vänt hem. Men nästa vecka har jag iallafall en bokad tid för älgbana, då ska Blasern testas på rörligt mål för första gången.Bra skjutet Har inte kommit iväg en enda gång i år ännu, senaste kulan som lämnade tikkan hamnade i en älg i höstas.
Bättre med en kula i älgen än i tavlan. I brist på älg får jag nöja mig med lite pappmål.Bra skjutet Har inte kommit iväg en enda gång i år ännu, senaste kulan som lämnade tikkan hamnade i en älg i höstas.
Väntetiderna är hopplösa. Man hinner en runda på en kväll, om man har tur. Ska nog ge mig på en runda på Varpsunds bio med remmen. Ska se om jag får till min argo 9.3. Den matar dåligt trots omfattande rengöring. Vore skoj att köra bio med halvis.Jag har åkt till skjutbanan där jag bor tre gånger de senaste veckorna, samtliga gånger har det varit runt 1,5 timmes kö till älgbanan, så jag har vänt hem. Men nästa vecka har jag iallafall en bokad tid för älgbana, då ska Blasern testas på rörligt mål för första gången.
Helt rätt, är med i Nykvarn, brukar vara lugnt där. Är bara lite lat och åker till Haninge för det är nära. Rätt billigt att hyra Nykvarn om man vill köra i lugn och ro. Man behöver bara en funktionärskompis som får köra banan.Jag är medlem i en klubb dryga timmen med bil från Stockholm, den timmen i bilen tar bort flera timmars köande när man väl är på banan, man kan i princip skjuta sig trött och hinna hem innan man fått iväg andra serien i Haninge. Det får bli dagens tips
Fin bössa!!Nya bössan. Nu ska jag bara ut i skogen också.
Kul! Lägg gärna upp mer bilder framöver, alltid roligt att se hundar jobbaOrre, tjäder samt vattenfågel är tänkt.
Du kan nog få din licens på dagen om du bor i Uppsala. Gå in på stationen o lämna in ansökan och betala i kassan. Finns de på robsoft som fått licens på 10 min. Värre för oss i 08 som har 12-20 veckorÄr det någon som känner till vilken polisregion som handlägger licensansökan - den där jag är skriven eller den där handlaren håller till? Jag antar att det styr på den som ska ha licensen, men det är bara ett antagande... @Tinypope har du koll?
Fyra veckor säger de på sajten. Tur Sthlm är på armlängds avstånd Får prova på-platsversionen nästa gång.Du kan nog få din licens på dagen om du bor i Uppsala. Gå in på stationen o lämna in ansökan och betala i kassan. Finns de på robsoft som fått licens på 10 min. Värre för oss i 08 som har 12-20 veckor
Var har vi denna lilla rackarn dåJag är medlem i en klubb dryga timmen med bil från Stockholm, den timmen i bilen tar bort flera timmars köande när man väl är på banan, man kan i princip skjuta sig trött och hinna hem innan man fått iväg andra serien i Haninge. Det får bli dagens tips