Drevjakt både lördag och söndag, lyckades bli smalhind och spets för mig.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Träet på min Beretta 686 har blivit lite torrt, köpte den här men när jag läser instruktionerna så skall man använda sandpapper och hela baletten. Någon som använt och har lite tips?
@Wi skrev väl en tutorial för ett tag sedan?Träet på min Beretta 686 har blivit lite torrt, köpte den här men när jag läser instruktionerna så skall man använda sandpapper och hela baletten. Någon som använt och har lite tips?
Jupp.
@Jakobb kika några sidor bak i tråden. Var nog i våras jag skrev hur jag gjorde.
Äsch det var det jag gjorde. Ingen minns en fegis osv.Tack! För de intresserade:
https://klocksnack.se/threads/jakt-får-livet-värt-att-leva.37997/page-70#post-3299799Jakt, får livet värt att leva.
Tänkte först "inte ett till jaktforum" men ser fint ut. Dock har Robsoft en stor plats hos mig med tanke på all den historik och mängd data som finns för handladnning där. Robsoft är grymt, jag tycker dock det behöver ett lite modernare alternativ. Tror att det finns plats för fler. :)klocksnack.se
Känner att jag är lite för novis med sandpapper för att ta mig an en bössa jag precis köpt för 20kakor. Slutresultatet blir ju grymt snyggt dock. Egentligen är bara träet lite torrt, det finns inget enklare man kan göra för det?
Lägg på oljan med bomullstrasa, några droppar i taget och torka ut. Du har manual som medföljer flaskanTack! För de intresserade:
https://klocksnack.se/threads/jakt-får-livet-värt-att-leva.37997/page-70#post-3299799Jakt, får livet värt att leva.
Tänkte först "inte ett till jaktforum" men ser fint ut. Dock har Robsoft en stor plats hos mig med tanke på all den historik och mängd data som finns för handladnning där. Robsoft är grymt, jag tycker dock det behöver ett lite modernare alternativ. Tror att det finns plats för fler. :)klocksnack.se
Känner att jag är lite för novis med sandpapper för att ta mig an en bössa jag precis köpt för 20kakor. Slutresultatet blir ju grymt snyggt dock. Egentligen är bara träet lite torrt, det finns inget enklare man kan göra för det?
Skitjakt på dig.Eventuellt årets sista älgjakt, orimligt taggad!
Årets sista kalv skjuten idag, inte av mig dock.Eventuellt årets sista älgjakt, orimligt taggad!
Tack! För de intresserade:
Du menar deras infinity sikte?
Nån som har Blaser 1-7? Köpte i veckan men inte fått hem.
Ja precis. Jag köpte det hos torsbo på BF men det tog visst slut så har inte fått hem det ännu.Du menar deras infinity sikte?
Är själv lur sugen på den. Tycker den kändes väldigt bra.
hittade du något p BF ?
Ps. Väldigt vacker R93:a!
Den får du posta mer bilder på
Ta på fingrarna och massera in tills det blir varmt. En liten bit i taget. Sandpapper och stålull är ju till för när det gått långt. Du behöver bara mätta trät på din. En gång om dagen i en vecka, en gång i veckan i en månad och en gång i månaden i ett år. Thats it.
Kul!! Du får återkomma med vad du tycker.Ja precis. Jag köpte det hos torsbo på BF men det tog visst slut så har inte fått hem det ännu.
Ja den är rätt fin faktiskt. De andra bleknar lite bredvid den. Ska ta lite fler bilder när nya siktet kommit.
AHa va tråkigt. Jag har en z8 2,3-18 på min andra som jag är mkt nöjd med.Kul!! Du får återkomma med vad du tycker.
jag tittade idag på swarovski 0.75-6 x24 0.75 funktionen var inget för mig. Tyckte dock att rödpunkten blödde lite .
De hade ingen 1-7 infinty men de hade den med upp till 20 i zoom. Den var vass