Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Suitsupply?Tips på ställe för att köpa relativt billig smoking i Sthlm? Dressmann hade en skaplig och billig online som däremot var slut i alla butiker. Grosshandlarn verkar ha för runt 4000, men tänker att det kanske finns något roligare i den prisklassen?
Har dom äntligen öppnat butiken i Mood, skulle öppnas i september sades det blev inte av tydligen...Suitsupply?
Drog iväg ett mejl och fråga, de beräknas att öppna i december ser det ut som;Suitsupply?
FYI censuren döljer inte namnet.Drog iväg ett mejl och fråga, de beräknas att öppna i december ser det ut som;
Hehe, mitt efternamn är ändå så pass vanligt så jag bryr mig inte.FYI censuren döljer inte namnet.
SuitsupplySugen ny stilren rock till vintern, någon som har bra tips i 2-3k klassen?
Jag har testat, Suitsupplys rockar är tunna i materialet och känns inte välanpassade för svensk vinter.Suitsupply
Jag har testat, Suitsupplys rockar är tunna i materialet och känns inte välanpassade för svensk vinter.
Hade en som var ganska tunn förra vintern så vill gärna ha något lite tjockare som det räcker med en halsduk till.
Köpte på grosshandlarn, kostade bara 2k!Suitsupply?
Nu är det ju naturligtvis apsent för detta, men sommarrea är alltid bra att fynda vinterkläder! Nåt att tänka på till nästa gång, kanske?Hade en som var ganska tunn förra vintern så vill gärna ha något lite tjockare som det räcker med en halsduk till.
Tänkte på det i somras men hittade inget som lockade, utbudet är ju begränsat..Nu är det ju naturligtvis apsent för detta, men sommarrea är alltid bra att fynda vinterkläder! Nåt att tänka på till nästa gång, kanske?
Nu senast köpte jag en klassisk Gloverall Reefer i juli, 100% ull och tillverkad i England. 70% rea, så betalade 1.350 kr istället för 4.500.
Så är det givetvis. Jag hade tur som hittade exakt vad jag var ute efter till hösten och vintern. Skadar ju inte att leta lite, dock!Tänkte på det i somras men hittade inget som lockade, utbudet är ju begränsat..
Håller med. Jag har nu det så pass bra ställt i garderoben att med tillräckligt många basplagg att jag medvetet inte köper vissa dyra grejer under högsäsong utan väntar tills off season. Ibland tar det slut men oftast inte.Så är det givetvis. Jag hade tur som hittade exakt vad jag var ute efter till hösten och vintern. Skadar ju inte att leta lite, dock!
Jag har mina go-to ställen som jag alltid kollar vid julrea och sommarrea. Brukar alltid lyckas hugga några plagg som jag varit sugen på under fullprissäsongen!Håller med. Jag har nu det så pass bra ställt i garderoben att med tillräckligt många basplagg att jag medvetet inte köper vissa dyra grejer under högsäsong utan väntar tills off season. Ibland tar det slut men oftast inte.
Internet är din vän!Det är lite knepigare när man bor mitt ute i skogen, vi har bara Dressman och Cubus här vilket inte gör någon glad.
Det finns ju hur många bra sidor som helst. Beställer mycket av mina saker på nätet.Det är lite knepigare när man bor mitt ute i skogen, vi har bara Dressman och Cubus här vilket inte gör någon glad.
Sugen ny stilren rock till vintern, någon som har bra tips i 2-3k klassen?
Jag har testat, Suitsupplys rockar är tunna i materialet och känns inte välanpassade för svensk vinter.
Jag rekommenderar Schott's pea coat:Hade en som var ganska tunn förra vintern så vill gärna ha något lite tjockare som det räcker med en halsduk till.
Kan ni rekommendera en bra casual vinterjacka? Kommer att använda den med jeans och chinos..
Max budget 3000
tack
Både parka och rock, kan sträcka budgeten.. parka casual och rock när jag klär upp mig..Rock eller dunjacka?
En riktig favorit i garderoben, Private Whites bomber i Mollskin. Tillsammans med scarf från Drakes och jeans från APC.
Instämmer helt. Väldigt mångsidigt plagg!Mitt mest använda plagg under 2017! Ångrar inte köpet en sekund.