Mycket bra, och även ATH Blood Orange måste inhandlasELdO YOSLY var inte så pjåkig heller va?
Behöver prova några fler Aaaaaron TH, ni som har tröttnat, PMa mig
Känns som de finns massa flaskor som cirkulerar här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra, och även ATH Blood Orange måste inhandlasELdO YOSLY var inte så pjåkig heller va?
Även jag är intresserad av ATH! PMMycket bra, och även ATH Blood Orange måste inhandlas
Behöver prova några fler Aaaaaron TH, ni som har tröttnat, PMa mig
Känns som de finns massa flaskor som cirkulerar här
Gillade både Ozone och Neon men båda fick lämna för husfridens skull...Jag har hunnit testa tre av de fem ATH jag beställde. De två första var inget för mig och den tredje som jag gillade skarpt fick frugan att hota med skilsmässa (hon är känslig för starka dofter). Om någon är sugen på Oxytocin (350 kr) eller Ozone (250 kr) så är det bara att hojta (båda är fulla (10 ml) minus ett par sprut).
Vilken var det av dem du gillade? Nyfiket frågat. För mig tar det ibland veckor att komma underfund med vad jag tycker om respektive. Ofta ändrar jag mig från dag till dag också.Jag har hunnit testa tre av de fem ATH jag beställde. De två första var inget för mig och den tredje som jag gillade skarpt fick frugan att hota med skilsmässa (hon är känslig för starka dofter). Om någon är sugen på Oxytocin (350 kr) eller Ozone (250 kr) så är det bara att hojta (båda är fulla (10 ml) minus ett par sprut).
Dirty Slut gillade jag. Fick inte utvärdera den ingående dock då jag var tvungen att tvätta av denVilken var det av dem du gillade? Nyfiket frågat. För mig tar det ibland veckor att komma underfund med vad jag tycker om respektive. Ofta ändrar jag mig från dag till dag också.
Den har jag inte provat. Bara vanliga Slut. Har inte bestämt vad jag tycker om den, inte direkt dålig men i nuläget inte helflaska för min del.Dirty Slut gillade jag. Fick inte utvärdera den ingående dock då jag var tvungen att tvätta av den
Den har jag inte provat. Bara vanliga Slut. Har inte bestämt vad jag tycker om den, inte direkt dålig men i nuläget inte helflaska för min del.
-
Har någon här provat att lägga ATHs grejer i lager? Det skulle komma en video om det snart.
Han verkar föreslå att laeyra "Oud" med annan av hans dofter som också innehåller oud. Provade med att använda Tabac (oud vanilj) i botten istället då Oud som jag också har hemma kändes som aningen för mycket tårta på tårta och tobaksdoften i Tabac som kändes lite för neutral modifierade den något vassa tonen i den jag experimenterar med just nu, Violet delirium, som också har oud i. Tycker det blev riktigt bra. Tabac med violet delirium.
Tabac Delirium blev det.
Inte dumt alls så här långt.
Ska testa andra kombinationer.
Den har jag inte provat. Bara vanliga Slut. Har inte bestämt vad jag tycker om den, inte direkt dålig men i nuläget inte helflaska för min del.
-
Har någon här provat att lägga ATHs grejer i lager? Det skulle komma en video om det snart.
Han verkar föreslå att laeyra "Oud" med annan av hans dofter som också innehåller oud. Provade med att använda Tabac (oud vanilj) i botten istället då Oud som jag också har hemma kändes som aningen för mycket tårta på tårta och tobaksdoften i Tabac som kändes lite för neutral modifierade den något vassa tonen i den jag experimenterar med just nu, Violet delirium, som också har oud i. Tycker det blev riktigt bra. Tabac med violet delirium.
Tabac Delirium blev det.
Inte dumt alls så här långt.
Ska testa andra kombinationer.
Låter spännande, Var ligger butiken?Måste ner till Insanto igen. De har rejält med Xerjoff och Nasomatto/Orto parisi och en rad till. Får bli morgondagens höjdpunkt. (Är pappaledig).
Låter spännande, Var ligger butiken?
Tips: Om du kan, prova även dessa om de har:birger jarlspassagen!
Tips: Om du kan, prova även dessa om de har:
More Than Words
Uden
Nio
Kobe
Vissa har du säkert luktat på.
Prova MTW, mycket bra tyckte jag!Testade alla utom more than words.
Såhär blev min initiala betygsättning:
Xerjoff
Kobe - 8/10
Nio - 8/10
Uden overdose - 9/10
Uden - 8,5/10
Luxor - 9/10
Såhär sent på säsongen kör jag inte solkräm. Jag anpassar snarare min tid i solen till såpass kort tid att jag inte tar på mig solkräm.Hur gör ni när ni drar till stranden och har solkräm på er? Testade spraya på badbrallorna, hår och nacke. Sprayar ni på er som vanligt eller skippar ni parfymen på playan?
Dagens doft: Frederic Malle Musc Ravageur! Lånad bild då jag bara har en dekant