Richard1987
Silver
Har inte 50 flarror men förvarar alla mina på en hylla i källaren Mörkt och svaltNyfiken, ni som har typ 50 flaskor parfymer hur förvarar ni dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte 50 flarror men förvarar alla mina på en hylla i källaren Mörkt och svaltNyfiken, ni som har typ 50 flaskor parfymer hur förvarar ni dem?
Några exempel på bra höst/vinterparfymer till bra priser:Någon som har tips på parfymer inför höst/vinter där man inte blir helt ruinerad? Tidigare har jag bara kört samma parfym men har under sommaren fått ett större intresse och varierar mellan 3-4 olika flaskor. Märker dock att jag har mycket citrus, ananas, mint osv som oftast klassas mer som sommarparfymer?
Kolla dofterna från John Varvatos (Artisan, Vintage etc.) De får nästan bara bra reviews även om de har i genomsnitt lite sämre performance. Notino brukar ha bra priser.Någon som har tips på parfymer inför höst/vinter där man inte blir helt ruinerad? Tidigare har jag bara kört samma parfym men har under sommaren fått ett större intresse och varierar mellan 3-4 olika flaskor. Märker dock att jag har mycket citrus, ananas, mint osv som oftast klassas mer som sommarparfymer?
Hämtat upp ett paket av två för dagen
Varit ett jäkla Tom Ford tjat på sistone så jag har köpt:
Tom Ford - Noir
Tom Ford - Oud Wood
Vad tycker du om Noir?
Fråga:
Är det värt att köpa TF Tobacco Vanille om man redan har TF Noir Extreme? Har för mig att dom är lite lika eller är jag ute och cyklar?
Testar Creed - Citrus Bigarade idag. Magisk citrus/grön-öppning. Ska bli spännande att se drydownnen och hållbarheten. Luktar väldigt mycket helflaska till våren redan nu
Är inte den "vaulted"? Eller har den återlanserats?
Tog en titt på Gents nu. Verkar som att den lanserats under "Acqua Original-serien" istället.Visste inte ens att den existerade före jag fick ett sample med i ett köp. Såg den hos Gents iallafall, så den kanske har återlanserats.
Är detta mrsmellys doft?Ny fougere/barbershop bekantskap idag,
https://www.fragrantica.com/perfume/Naughton-Wilson/Gravitas-Pour-Homme-61015.html
Japp!Är detta mrsmellys doft?
Any good?
Helt klart en bra doft men antingen blev jag lite näsblind eller så underdoserade jag i morse(eller så är den lite svag i prestandan), var väldigt hudnära efter 3h tycker jag.Any good?
Helt klart en bra doft men antingen blev jag lite näsblind eller så underdoserade jag i morse(eller så är den lite svag i prestandan), var väldigt hudnära efter 3h tycker jag.
Nästan värd att köpa enbart för presentationen, riktigt fin flaska.Ny fougere/barbershop bekantskap idag,
https://www.fragrantica.com/perfume/Naughton-Wilson/Gravitas-Pour-Homme-61015.html
Samma härIdag kör vi Versace Eros. Tycker den har riktigt bra performance trots att det är en EdT .
https://www.fragrantica.com/perfume/Versace/Eros-16657.html