Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att den hittade fram snabbt och skoj att den gav mersmak.
Fick hem detta sample idag. Tack @S.L !
Jag har testat några av detta märke tidigare, genomgående är att de andas äldre gentlemannadofter.
Första intrycket- ännu en barbershop, hade ju egentligen tänkt att inte öka på av dessa. Denna är dock bra! Toppen går åt lite olika håll, den har både en tyngd av kryddor och tydliga drag av svarta vinbär, men samtidigt är den tvålig eller blommig. Påminner mig om hur min morfars badrum luktade på 90-talet.
Gillar man barbershop-parfymer med blommighet så är denna värd att testa. För min näsa en väldigt trevlig parfym som det nog kan bli köp av en hel flaska av.
I toppen kände jag lite barbershop-ish. Tyckte den påminde om Dior eau Sauvage, men det försvann ganska fort. Riktigt kul doftKul att den hittade fram snabbt och skoj att den gav mersmak.
För mig känns den inte direkt Barbershop utan mer, ja, jag vet inte riktigt vad men jag tycker den saknar den ’fräschör’ som jag förknippar Barbershop med. Jag får ekmossa i kvadrat med sötsura svarta vinbär och jag bara älskar det!
Beställde hem en 5 ml sample på den och Initio Rehab idag, ska bli kul att testaSlog till på en grand soir idag. En bekant hade 30 ml kvar i en 200ml flaska så jag köpte den.
Parat med mina två nya Tom Ford så är det ändå en hyfsad doftvecka!
Slog till på en grand soir idag. En bekant hade 30 ml kvar i en 200ml flaska så jag köpte den.
Parat med mina två nya Tom Ford så är det ändå en hyfsad doftvecka!
Hur är Grand Soir? Satt och funderade på den tidigare idag
Just nu är jag helt besatt av den... amber vanilj, tonkaböna. Magi!
Det är inte bara du , samtidigt har jag drivit upp intresset så pass att det för mig skulle vara ok att betala över det och mer för något som är riktigt bra. Jakten på något sådant fortsätter..Lovande! Har beställt ett sample
Är det bara jag som blir glad när en flaska av något man vill ha "bara" kostar humana <1500 kr? Till skillnad från Creed, Xerjoff m.fl.
Det är inte bara du , samtidigt har jag drivit upp intresset så pass att det för mig skulle vara ok att betala över det och mer för något som är riktigt bra. Jakten på något sådant fortsätter..
När jag började med klockor var det nog inte många som förstod att man köpte klockor för en massa pengar. Nu är det samma sak igen med dofternaSamma här, vill köpa massa dofter som kostar dubbelt upp. Fick mig en tankeställare igår när jag diskuterade parfym med en kollega som var jätteglad över sin nya citrus-designerdoft.
Lovande! Har beställt ett sample
Är det bara jag som blir glad när en flaska av något man vill ha "bara" kostar humana <1500 kr? Till skillnad från Creed, Xerjoff m.fl.
Tycker det känns som att många designerhus höjt priserna på sina dofter också vilket gör det enklare att snegla mot dyrare/bättre alternativ.Lovande! Har beställt ett sample
Nytt att testa idag. Parfumes De Marly Godolphin.
Från Gents. De höjer sina priser på prenumerationen på samples, samma tjänst fast "med flera parfymhus", från 100 nånting till nåt på 300 Det kan de titta i stjärnorna efter. Från mig åtminstone.
Har inte hunnit prova den än.Gott då ligger den parfymen i min låda med Var den bra?
Men de där med priserna kändes inte bra
Någon här som har testat något från Roja Dove? Blivit sugen på att testa något från dem på grund av deras "rykte". Är de verkligen så bra? Har samtidigt läst många recensioner som säger att hela huset är överprisat. Elysium ska väl vara deras "crowd pleaser"? Synd att det inte finns någon affär här i Stockholm som saluför dem, skulle vara roligt att testa.
Någon här som har testat något från Roja Dove? Blivit sugen på att testa något från dem på grund av deras "rykte". Är de verkligen så bra? Har samtidigt läst många recensioner som säger att hela huset är överprisat. Elysium ska väl vara deras "crowd pleaser"? Synd att det inte finns någon affär här i Stockholm som saluför dem, skulle vara roligt att testa.
TF Plum Japonais idag. Köpte 10ml från Litauen som kom på 4 dagar. Fasiken vilken trevlig en, lagom söt och inget som kväver en, blir nog en 50ml framöver!
TF Plum Japonais idag. Köpte 10ml från Litauen som kom på 4 dagar. Fasiken vilken trevlig en, lagom söt och inget som kväver en, blir nog en 50ml framöver!
En bekant till mig har enigma (och dekanterar). Den är grym!
Har en dekant jag inte testat än - har höga förväntningar!
Läste något om att den är discontinued men det stämmer alltså inte?
Verkligen, håller med. Jag upplever många dofter från TF som så pass tunga och kvalmiga att det blir jobbigt att bära dem, även om jag älskar själva dofterna.Den är grym!
Tycker nog att det är en av de bättre dofterna från TF. Sedan är det en av få ”pudriga” dofter som jag verkligen inte mår illa av efter ett par timmar.
Trevlig! Jo, det stämmer men det ska nog inte vara några problem att få tag i ändå.Har en dekant jag inte testat än - har höga förväntningar!
Läste något om att den är discontinued men det stämmer alltså inte?