MisterStefan
Basic
Är det den bästa i serien, enligt dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det den bästa i serien, enligt dig?
Jag har använt de andra för lite (dekanter på L’Intense och EDP, flaskor av Cool och Cologne) för att kunna avgöra det, har tex fortfarande aldrig testat EDT förlagan(!). Men av de jag testat så är det min favorit och då gillar jag skarpt L’Intense & EDP. Extreme är nog det närmaste jag har som skille kunna definieras som ”dumb reach”/”grab & go”, den är nästan alltid ett ok alternativ där tex L’Intense och EDP lite mer kräver sina tillfällen för att vara rätt.Är det den bästa i serien, enligt dig?
Spännande! Ingen erfarenhet av Blamage. Hur är den?Testar Nasomatto Blamage på kvällskvisten.
Inte dum, inte alls dum.
Vet att jag svär i kyrkan nu men den är för mig mycket trevligare än Baraonda.
Haha mm, fan jag ska ju sluta blindköpa...Irriterande billig![]()
Det gör den inte. Jag är inget fan av Aventus, men gillar Cedrat väldigt mycket.Haha mm, fan jag ska ju sluta blindköpa...
Undrar hur lik Aventus den är...vill inte få hem något som luktar typ som explorer eller club de nuit![]()
Haha mm, fan jag ska ju sluta blindköpa...
Undrar hur lik Aventus den är...vill inte få hem något som luktar typ som explorer eller club de nuit![]()
Men för helvete nu har jag den också i varukorgen....Verkar ändå rätt olika![]()
Jag köpte samp på båda för ngt år sedan och tyckte inte de var så lika. Tycker Manceran är mycket mer opolerad och kraftfull, mindre söt och mer skarp. Gillade den dock bättre än aventus. Mer cool än elegant.Verkar ändå rätt olika![]()
Blev en för mig ocksåMen för helvete nu har jag den också i varukorgen....
Fuckers! Jag oxå! För billigt för att inte blindköpa!Blev en för mig också![]()
Hahaha vafan...ni hinner ju före mig och det var jag som tipsade
Lite rädd för snacket om reformulation av den![]()
Hahahhahahahhahaha dörMen för fan, 700 spänn. Va inte en Klaus Peter!
Jag är så jävla glad att det äntligen drar en blindköpsvåg i tråden som jag inte dras med i, boyakasha!
![]()
Enbart för att du redan har den! eller!?Jag är så jävla glad att det äntligen drar en blindköpsvåg i tråden som jag inte dras med i, boyakasha!
![]()
Jag gillar hur du tänker men nej, faktiskt inte!Enbart för att du redan har den! eller!?
Jarå. Kanske inte något jag skulle dra på mig i +25, men helt klart sommarkvällar.Nu blir jag också sugen. Behöver fylla på inför sommaren. Funkar den då?