• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Skulle denna tas ut ut produktion, så skulle priset skjuta snabbt i höjden - som med många dofter - men med denna förstår man det extra tydligt för hur pass populär den är i ”parfymvärlden”; även om den inte nämns så ofta av recensenterna.
Ja, man undrar ju hur prissättningen funkar ibland. Finns ju helt klart sämre parfym i mindre flaskor för betydligt mer pengar. Känns ju riktigt kul att ha upptäckt den iallafall, man känner sig nästan lite utvald!

• Like
Reactions: S.L
Bra start på dagen;)
DD: Naxos
2D8828A7-CF0A-40EF-96BA-0CCC691138BF.jpeg
Black Oak & Proraso är också fina grejer, grymt bra ifh till priset!

Har någon tips på vettiga hyllor att förvara sina parfymer på för att hålla ordning? Tänker mig tre rader där varje hylla blir högre.

Sugen på att testa en vår-/sommardoft från Xerjoff. Funderar på Nio, Kobe och Renaissance. Vad säger ni? :)
Alla hyllar Nio men den har en särskild grön not som jag verkligen inte grejade, Renaissance är ok men den 10ml sådekant jag köpte för ett år sedan kommer nog räcka mig länge. Så utan att ha testat den (eller just därför) faller min röst på Kobe!

Ja, antingen dem eller Lyxfällan...
Men viktigast är ju arr man luktar gott.

Lyxfällan känns iofs trevligare. Tänker att säker förvaring av all underbar juice skulle kunna bli ett problem..

- Du har inte pengar till mat eller hyran men köper parfymer för x tusen kronor

- Man måste ju lukta gott!

Snyggt! Hur skiljer sig de åt? Såg att Gents hade ”vanliga” som sample, har du någon annan sommardoft på splitt som kan bräda den?
Båda är fina tycker jag men föredrar MG, den känns lite mer ”krispig” och elegantare och har en lite pudrigare karaktär.
Har inte speciellt mycket utpräglade sommardofter men TF Neroli Portofino Forte och Etat Libre d’Orange You Or Someone Like You är kanske de två som jag själv tänker på först och främst.

Båda är fina tycker jag men föredrar MG, den känns lite mer ”krispig” och elegantare och har en lite pudrigare karaktär.
Har inte speciellt mycket utpräglade sommardofter men TF Neroli Portofino Forte och Etat Libre d’Orange You Or Someone Like You är kanske de två som jag själv tänker på först och främst.
Fan, nu när du nämner TF NP Forte. Blir påmind om rean i höstas hos parfym.se. Beställde en och den försvann hos posten. 😅

Tillbaka
Topp