• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

KD: Creed - Green Neroli. Öppnar jäkligt fräscht och mysigt men den här… den har den sämsta projektionen och longevityn jag någonsin varit med om. Efter 20-30 min ungefär, totalt borta, du känner den inte ens med näsan direkt mot huden där den applicerades. Galet. Måste prova den igen senare och se om det var någon märklig engångsföreteelse eller om den är så här klen, om så är fallet så är det riktigt illa.

green-neroli-1500x1500.png

Testar AdP Colonia intense för andra gången, första gången hade jag Corona och trodde inte mitt doftsinne var nedsatt. Såhär i efterhand kan jag konstatera att så faktiskt var fallet, första gången kände jag typ ingenting av den...riktigt kass och noll projektion tyckte jag. Nu däremot kan jag konstatera att det är en väldigt fin doft med bra performance, citrus och somrig men ändå lite tyngd i den!

Ska köra den några dagar i rad nu :D Glatt överraskad!

Testar AdP Colonia intense för andra gången, första gången hade jag Corona och trodde inte mitt doftsinne var nedsatt. Såhär i efterhand kan jag konstatera att så faktiskt var fallet, första gången kände jag typ ingenting av den...riktigt kass och noll projektion tyckte jag. Nu däremot kan jag konstatera att det är en väldigt fin doft med bra performance, citrus och somrig men ändå lite tyngd i den!

Ska köra den några dagar i rad nu :D Glatt överraskad!
Kul att höra! Minns att du tyckte att den var allt annat än bra så jag fick nästan dåligt samvete för dekanten. 😅

Kul att höra! Minns att du tyckte att den var allt annat än bra så jag fick nästan dåligt samvete för dekanten. 😅
Hahah som om det vore ditt fel! 😂

Blev väldigt förvånad när jag sprayade på mig den idag 😀 Tänkte att den skulle dö bort direkt men icke! Den är så bra att det är risk för hel flaska när dekanten är slut!

• Like
Reactions: S.L
15AF4997-FB97-4E90-AD6F-CBA2968AB37C.gif

Som jag nämnde tidigare i tråden så är detta den typen av doft som jag blir lite nojjig av att inte ha en backup flaska av och särskilt när de marknadsför den som ”limited”, den kanske kommer utgå i höst och ersättas med nått nytt till nästa sommar?
Mm stor sannolighet att det slutar så! Finns det fler uppgifter om att den är limiterad, mer än den info jag fick ifrån personalen vid lokala parfymerian?

Tillbaka
Topp