Notorious Niklas
Silver
Den där lät riktigt jäkla trevlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där lät riktigt jäkla trevlig!
En annan har fått hem en doft från ett företag som heter YSLEra as. Nu sitter jag också med nån jävla D&G parfym på väg.
En annan har fått hem en doft från ett företag som heter YSL![]()
YSL Bleu ElectriqueVilken?
Era as. Nu sitter jag också med nån jävla D&G parfym på väg.
En tredje har precis fått hem sin D&G och har en YSL som kommer imorgon...En annan har fått hem en doft från ett företag som heter YSL![]()
DD:
Bytte till mig denna, blir nog en snabb catch and release tyvärr
![]()
Väldigt fräsch, typisk sommarparfym. Än så länge framförallt ingefära med citrus i botten. Får återkomma senare, den utvecklas fortfarande.Hur upplever du den?
Kan du splitta? Tar gärna 5cm...Är hos svärföräldrar som bor på landet.
De hade haft sina handdukar på tork och de bor granne med en nygödslad åker… efter duschen insåg jag att alla handdukar luktade dynga.
Funderade ett tag på om jag skulle sälja en handduk till @Tjabo som västerbotten-oud!
Jag tycker den behöver mer tid än den vanliga för att komma till sin rätt! Öppnar rätt tråkigt men blir riktigt bra till slut!Väldigt fräsch, typisk sommarparfym. Än så länge framförallt ingefära med citrus i botten. Får återkomma senare, den utvecklas fortfarande.
Ja den förändras avsevärt ungefär en timme senare. Fortfarande fräsch, men mer trä nu, även pyttelite rökighet.Jag tycker den behöver mer tid än den vanliga för att komma till sin rätt! Öppnar rätt tråkigt men blir riktigt bra till slut!
Min låg i brevlådan idag faktiskt... (sorryVafan, var hemma hela dagen men plötsligt står det i Postnords app att det inte gick att leverera min D&G Forever. Så nu ska den tillbaka till Malmö ett varv och sen till ombud...så jäkla onödigt.
Buuuuuu!!
)
Valde leverans med Bring och de har inte ens börjat röra sig ännu….Vafan, var hemma hela dagen men plötsligt står det i Postnords app att det inte gick att leverera min D&G Forever. Så nu ska den tillbaka till Malmö ett varv och sen till ombud...så jäkla onödigt.
Buuuuuu!!
En tredje har precis fått hem sin D&G och har en YSL som kommer imorgon...
Jag har sagt det förut - KS stora Parfymtråd = KS stora bankrutt-tråd.![]()
Grymt kul att ha hittat ett så bra hem för den och tack själv!Nytillskott i min Jazz-familj. Vintage Live Jazz. Precis min stil. Mer somrig med sin citron som faktiskt kan konkurrera med Allure Blanche. 20 år (?) gammal kvalitet. Tack @S.L
![]()
Amen!Helt enig. Vilket är sjukt på ett forum som handlar om att köpa redundanta överprissatta mekaniska tidsvisare.
Några alternativ:Hallå!
Kollat runt lite i tråden, är ute efter två-tre parfymer att kunna rotera.
Budget vet jag inte riktigt, inte allt för dyrt.
Är 22 år, så inte något som luktar "gubbe"
Edit. Har Dior sauvage (som jag gillar riktigt mycket), versace pour homme och JPG ultra male
Kul att höra!Jag har alltid gillat trevliga dofter men efter att börjat följa denna tråd så inser jag att detta kommer bli ett dyrt och tidsödande intresse. Tack @S.L för se senaste dekanterna. D&G Light blue forever är löjligt trevlig. Sjukt mysig doft som bara växer ju mer man använder den!