• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

FMD:
C8FF1EEC-9BE3-4AF7-AAAC-B1BE29102736.jpeg

Är hos svärföräldrar som bor på landet.
De hade haft sina handdukar på tork och de bor granne med en nygödslad åker… efter duschen insåg jag att alla handdukar luktade dynga.
Funderade ett tag på om jag skulle sälja en handduk till @Tjabo som västerbotten-oud!

Jag tycker den behöver mer tid än den vanliga för att komma till sin rätt! Öppnar rätt tråkigt men blir riktigt bra till slut!
Ja den förändras avsevärt ungefär en timme senare. Fortfarande fräsch, men mer trä nu, även pyttelite rökighet.
Någon som vet om den är likadan oberoende av batch eller om batchar skiljer sig likt Aventus?

Vafan, var hemma hela dagen men plötsligt står det i Postnords app att det inte gick att leverera min D&G Forever. Så nu ska den tillbaka till Malmö ett varv och sen till ombud...så jäkla onödigt.

Buuuuuu!!

Vafan, var hemma hela dagen men plötsligt står det i Postnords app att det inte gick att leverera min D&G Forever. Så nu ska den tillbaka till Malmö ett varv och sen till ombud...så jäkla onödigt.

Buuuuuu!!
Min låg i brevlådan idag faktiskt... (sorry :happyhappy:)
Ja. Snacka om grapefrukt. Det var lite förvånande att det var så pass likt. Ja. Jo. Så här 15 min in så måste jag absolut ge den en tumme upp!
Sambon: Den luktade väldigt gott! (=Utmärkt betyg)

Börjar snegla på det här sattyget med backup-flaskor nu. Jag håller ju i regel inte på med sånt. Men.... :banghead:

PXL_20210706_161839766.jpg

Hallå!
Kollat runt lite i tråden, är ute efter två-tre parfymer att kunna rotera.
Budget vet jag inte riktigt, inte allt för dyrt.
Är 22 år, så inte något som luktar "gubbe" ;)

Edit. Har Dior sauvage (som jag gillar riktigt mycket), versace pour homme och JPG ultra male

Hallå!
Kollat runt lite i tråden, är ute efter två-tre parfymer att kunna rotera.
Budget vet jag inte riktigt, inte allt för dyrt.
Är 22 år, så inte något som luktar "gubbe" ;)

Edit. Har Dior sauvage (som jag gillar riktigt mycket), versace pour homme och JPG ultra male
Några alternativ:
Amouage Reflection Man
Parfums de Marley Layton/Darley
YSL Bleu Electrique
Dior Homme Intense
AdP Colonia Leather
Guerlain L’Homme Ideal/L’Intense
Prada L’Homme
Tom Ford Oud Wood
Xerjoff Mefisto Gentiluomo

Jag har alltid gillat trevliga dofter men efter att börjat följa denna tråd så inser jag att detta kommer bli ett dyrt och tidsödande intresse. Tack @S.L för se senaste dekanterna. D&G Light blue forever är löjligt trevlig. Sjukt mysig doft som bara växer ju mer man använder den!

Tillbaka
Topp