G.Clooney
Basic
Varvar ner kvällen (och avbryter) med denna KD:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MD: Körde den idag igen, och tyvärr… efter drygt en timme så går den knappt att känna av på appliceringsstället nu heller. Har deras Acqua-serie omöjligt ännu värdelösare performance än deras övriga parfymer?KD: Creed - Green Neroli. Öppnar jäkligt fräscht och mysigt men den här… den har den sämsta projektionen och longevityn jag någonsin varit med om. Efter 20-30 min ungefär, totalt borta, du känner den inte ens med näsan direkt mot huden där den applicerades. Galet. Måste prova den igen senare och se om det var någon märklig engångsföreteelse eller om den är så här klen, om så är fallet så är det riktigt illa.
![]()
Coincidence? I think notSkalar en grapefrukt på jobbet och får samtidigt mail om att min D&G Forever nu är packad och ska vidare till ombud
![]()

Skalar en grapefrukt på jobbet och får samtidigt mail om att min D&G Forever nu är packad och ska vidare till ombud
![]()
Spännande. Är det en EDP eller EDT? Finns det ens olika varianter...? Tycker man får mixade signaler på nätet.Kände ett behov av omväxling från alla sommarlätta freshies idag så detta blev FMD:
![]()
Väldigt mycket kvalitetsdoft för pengarna.
EDP.Spännande. Är det en EDP eller EDT? Finns det ens olika varianter...? Tycker man får mixade signaler på nätet.
Om man köpt ett sample set från hemsidan kan man dra av det på ett köp gällande helflaska. 14 euro, eller vad det var. Alltid något.Om man skulle vilja beställa något från Maison Francis Kurkdjian, vilken sida rekommenderas då? Eller finns det kanske i någon butik i Stockholmsområdet? Funderar på att köpa en flaska Petit Matin till sambon i present.
Tacksam för all hjälp!
Tänkte såklart inte på att man kan beställa från MFK:s egna sida.Om man köpt ett sample set från hemsidan kan man dra av det på ett köp gällande helflaska. 14 euro, eller vad det var. Alltid något.![]()
Aldrig funderat på denna innan men nu är den beställd iaf. Tyckte noterna, enligt fraggan, kunde vara något för mig. Tack för inspirationen.EDP.
![]()
Tror inte det finns olika varianter.
Dock finns det en Lalique Pour Homme Equus också. Även den en fin doft.
Never-ending summer
Hoppade på hypetåget
![]()
Var 3 kg för mig med. Tror det är så för innan den läses in i terminalen (dock ej beställt D&G).Beräknad leverans av D&G Forever är redan imorgon. Vikt 3 kg enligt postnord![]()
0.706 kg här.Var 3 kg för mig med. Tror det är så för innan den läses in i terminalen (dock ej beställt D&G).
Kanske ngt mer ställe som skickar med 1kg djungelvrålVar 3 kg för mig med. Tror det är så för innan den läses in i terminalen (dock ej beställt D&G).
Hade hade blivit lika glad för 1 kg djungelvrål som för parfymenKanske ngt mer ställe som skickar med 1kg djungelvrål![]()
Kan man då förvänta sig 15 flaskor av den blå grapejuicenBeräknad leverans av D&G Forever är redan imorgon. Vikt 3 kg enligt postnord![]()
Blir besviken annars!Kan man då förvänta sig 15 flaskor av den blå grapejuicen?
![]()