• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Varvar ner kvällen (och avbryter) med denna KD:
PXL_20210704_192454448.jpg

Någon här som testat Polo Cologne Intense från RL? Ska vara en modern variant av gamla Polo Cologne, om jag förstått det rätt.

KD: Creed - Green Neroli. Öppnar jäkligt fräscht och mysigt men den här… den har den sämsta projektionen och longevityn jag någonsin varit med om. Efter 20-30 min ungefär, totalt borta, du känner den inte ens med näsan direkt mot huden där den applicerades. Galet. Måste prova den igen senare och se om det var någon märklig engångsföreteelse eller om den är så här klen, om så är fallet så är det riktigt illa.

green-neroli-1500x1500.png
MD: Körde den idag igen, och tyvärr… efter drygt en timme så går den knappt att känna av på appliceringsstället nu heller. Har deras Acqua-serie omöjligt ännu värdelösare performance än deras övriga parfymer? 😁 Det är ju ändå EdP och inte EdT som t.ex. TF’s Acqua-varianter.

Om det är fler som väntar på Widian London så kan jag berätta att den väntas komma in på lager om 2-3 veckor.

Om man skulle vilja beställa något från Maison Francis Kurkdjian, vilken sida rekommenderas då? Eller finns det kanske i någon butik i Stockholmsområdet? Funderar på att köpa en flaska Petit Matin till sambon i present.

Tacksam för all hjälp!

Senast ändrad:
Om man skulle vilja beställa något från Maison Francis Kurkdjian, vilken sida rekommenderas då? Eller finns det kanske i någon butik i Stockholmsområdet? Funderar på att köpa en flaska Petit Matin till sambon i present.

Tacksam för all hjälp!
Om man köpt ett sample set från hemsidan kan man dra av det på ett köp gällande helflaska. 14 euro, eller vad det var. Alltid något. :)

Om man köpt ett sample set från hemsidan kan man dra av det på ett köp gällande helflaska. 14 euro, eller vad det var. Alltid något. :)
Tänkte såklart inte på att man kan beställa från MFK:s egna sida. :) Men hittade faktiskt till Nose Paris och de verkar erbjuda sex samples (istället för MFK:s två) samt gratis expressfrakt med DHL. Win! Gäller bara att försöka hitta en rabattkod nu. :)

Tillbaka
Topp