Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
EMD efter avklarad träning blir Roja Dang….nej, jag menar…
![]()
Märker att jag ofta sträcker mig efter denna när det är gråmulet och lite regn i luften. Klassig och mysig doft.
Bra pang för mindre peng? Hur är edt jämfört med edp?EMD efter avklarad träning blir Roja Dang….nej, jag menar…
![]()
Märker att jag ofta sträcker mig efter denna när det är gråmulet och lite regn i luften. Klassig och mysig doft.
Fick samma här.Fick med ett sample av Diesel only the brave med min D&G foreverDieseln har fått 3.9 i betyg på Fragantica, inte helt illa ju haha
![]()
Ska åka bort ett tag från lördag så började vara rätt stressad över att paketet inte rört på sig från söndag till tisdag kväll… Men kudos till Bring för att det gick undan till slut. Grymt bra pris var det ju också, tack för det tipset!Gött, hatar om man ska behöva vänta över helgen haha man är ju som ett barn på julafton
Sprayade diesel på pappret samplet kom i, som väntat...ingen höjdare
Ajdå, låter intressant.Kvällens:
Dagens nyanlända blindbyte. Citrus, ingefära och tobak i öppningen. Inte den vanliga tobaknoten och en stunds läsande avslöjar att det är gröna tobaksblad. Klassiskt manlig kryddig fougere. Jag gillar den!
![]()
Sett på FB:
![]()
Intressant! Sugen på att prova den där! Återkom gärna med performance sen!Kvällens:
Dagens nyanlända blindbyte. Citrus, ingefära och tobak i öppningen. Inte den vanliga tobaknoten och en stunds läsande avslöjar att det är gröna tobaksblad. Klassiskt manlig kryddig fougere. Jag gillar den!
![]()
Sitter med Puredistance M och överväger köp.
Den här tråden är så oerhört jävla bedrövlig för min ekonomi.
Tjena,
Då jag testat det mesta men inte helt kan relatera till allting i produktbeskrivningen. Är denna trevlig?
![]()
Ja! Speciell och kraftfull men mycket bra!
![]()
Tjena,
Då jag testat det mesta men inte helt kan relatera till allting i produktbeskrivningen. Är denna trevlig?
![]()
Ämen inte du också. Räcker med att @S.L hetsar mig till köp.Du måste ha Kemi - Hayat också! Stört bra!
Den är väldigt speciell, dra förbi Gents i HBG/Malmö eller Boutique Ideale i Sthlm och testa. Jag gillar den, men sen så gillar jag nästan allt från Gualtieri.
Yes, får nog göra ett besök på Boutique Ideale och få en upplevelse av lyxprostitution och marknadens bästa cannabis![]()
Får tacka vår egen @S.L för YSL Bleu Electrique-dekanten!Har knapp erfarenhet av YSL:s dofter, men jäklar vad bra denna är! Blir nog en flaska! Någon som vet bästa ställe att köpa den nu? Kollat på Prisjakt, men just parfymer går ju att hitta med ännu bättre priser än vad som listas där.
![]()
Skoj att höra!Får tacka vår egen @S.L för YSL Bleu Electrique-dekanten!Har knapp erfarenhet av YSL:s dofter, men jäklar vad bra denna är! Blir nog en flaska! Någon som vet bästa ställe att köpa den nu? Kollat på Prisjakt, men just parfymer går ju att hitta med ännu bättre priser än vad som listas där.
![]()
Får tacka vår egen @S.L för YSL Bleu Electrique-dekanten!Har knapp erfarenhet av YSL:s dofter, men jäklar vad bra denna är! Blir nog en flaska! Någon som vet bästa ställe att köpa den nu? Kollat på Prisjakt, men just parfymer går ju att hitta med ännu bättre priser än vad som listas där.
![]()
![]()
La Nuit de L'Homme Bleu Electrique
Découvrez La Nuit de L'Homme Bleu Electrique, Eau de Toilette, le parfum pour homme de Yves St Laurent sur MyOrigines -- Livraison Offerte dès 49€ d'Achat.www.my-origines.com
La Nuit De L'Homme | Herrdofter av Yves Saint Laurent ❤️ Köp online | parfumdreams
La Nuit De L'Homme av Yves Saint Laurent ❤️ Herrdofter ✓ Upp till 3 gratisprover ✓ Upp till 74% rabatt i rea på exklusiva erbjudanden ➤ Köp nu!www.parfumdreams.se
Hyfsade priser![]()