• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Idag kör vi en favorit 😍
7D8F7E8A-406A-47C7-8133-2FAB181C2973.jpeg

Fick med ett sample av Diesel only the brave med min D&G forever :) Dieseln har fått 3.9 i betyg på Fragantica, inte helt illa ju haha
20210707_165123.jpg
Fick samma här.
Blev islossning på min leverans, första uppdatering från Bring att de hade mottagit försändelsen kom vid 23.30 igårkväll och typ 10 timmar senare fanns den hos mitt ombud.

Gött, hatar om man ska behöva vänta över helgen haha man är ju som ett barn på julafton

Sprayade diesel på pappret samplet kom i, som väntat...ingen höjdare

Gött, hatar om man ska behöva vänta över helgen haha man är ju som ett barn på julafton

Sprayade diesel på pappret samplet kom i, som väntat...ingen höjdare
Ska åka bort ett tag från lördag så började vara rätt stressad över att paketet inte rört på sig från söndag till tisdag kväll… Men kudos till Bring för att det gick undan till slut. Grymt bra pris var det ju också, tack för det tipset!

Får tacka vår egen @S.L för YSL Bleu Electrique-dekanten! :) Har knapp erfarenhet av YSL:s dofter, men jäklar vad bra denna är! Blir nog en flaska! Någon som vet bästa ställe att köpa den nu? Kollat på Prisjakt, men just parfymer går ju att hitta med ännu bättre priser än vad som listas där. :)

Får tacka vår egen @S.L för YSL Bleu Electrique-dekanten! :) Har knapp erfarenhet av YSL:s dofter, men jäklar vad bra denna är! Blir nog en flaska! Någon som vet bästa ställe att köpa den nu? Kollat på Prisjakt, men just parfymer går ju att hitta med ännu bättre priser än vad som listas där. :)

Hyfsade priser 🔝

Skoj att höra!
Har knappt använt den själv ännu (den känns mest som en höst/vinter/vår doft för mig) men det lilla jag testat lovar gott.

Hyfsade priser 🔝

Smäll in rabattkoden KISS15 på parfumdreams så får du 15% rabatt på doften med.

Tillbaka
Topp