• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Nytt från Killian!

2A2B1F57-3422-4765-B34D-79BD9F0C4578.jpeg

Hur är Vetiver Geranium och framförallt performance? 😊
Jag gillar den mycket, citrus, fläder bla.
Ett par tre spray håller några timmar men kan känna hintar längre så tycker den presterar bra, kanske inte står i paritet med priset.
Är ingen daily doft i samlingen så den kommer vara länge så då va priset inte så illa för den är riktigt bra, både på mig och frun.

Jag gillar den mycket, citrus, fläder bla.
Ett par tre spray håller några timmar men kan känna hintar längre så tycker den presterar bra, kanske inte står i paritet med priset.
Är ingen daily doft i samlingen så den kommer vara länge så då va priset inte så illa för den är riktigt bra, både på mig och frun.
Kul! Men precis som du säger, jag förväntar mig mycket mer än några timmar för det priset, även för en freshie.

Kul! Men precis som du säger, jag förväntar mig mycket mer än några timmar för det priset, även för en freshie.
Man känner hintar hela dagen även om den avtar lite för mycket lite för fort, vilket är synd.
Hade den suttit ordentligt hela dagen så hade den lätt varit en solid 10 poängare. Doften i sig är verkligen en 10a i min värld men over all blir 7,5-8 och då mycket pga doften.

Testade 2 sprays på armen av D&G Forever igårkväll, känns ändå som helt ok i longevity och var fortfarande en skin scent imorse. Kunde även uttyda doften efter en dusch.

Projection är jag lite osäker på, men man fick wiffs av den under kvällen.

Idag är det 5 sprays och kontoret som gäller :)

Lätt en sådan doft man kan dra på sig ett par extra sprays av, eller återapplicera vid lunch!

Tyckte inte doften va lika hållbar när jag provade originalsample...men lär ju iofs vara mindre mängd parfym av ett sprut från sample jämfört med flaska 🤔

Bra hajpat gruppen! Sjukt trevlig sommardoft. Inte mkt projektion. Snäll doft men jäkligt bra longevity nära huden. Applicerar jag efter kvällsdusch så doftar den ff på morgon, inte många man kan säga det om faktiskt. Man kan lätt bomba med denna. Nyduschad och dränkt i 15 spray av den.
20210708_113425.jpg

Senast ändrad:
Nyfiken på denna och jag är ju inte den mest performance känslige härinne men har hört/läst en del kommentarer som gjort mig tveksam, återkom gärna med intryck när du hunnit bekanta dig med den tack! 🙏🏻

Äger man en stor flaska av Arancia di Capri är man ungefär så långt från performance-känslig man kan komma. Allt som doftar längre än 15 minuter slår den med hästlängder 😁

DD: Memo Paris - Ilha Do Mel.

Wow! Vilken jäkla fräsching! Aldrig varit med en blommighet som varit så clean! Lagom söt, lagom pudrig, lite citrus men långt ifrån dominerande. Den drar åt det feminina hållet men med en fräschhet som är helt unisex imo. Fin performance också! Man skulle kunna rulla i en bajshög på SRF och man skulle ändå känna sig nyduschad efter en spray eller två av denna.
25554595-F5CE-4079-8B29-51BDF89BB4D9.jpeg

C11DD95E-43F9-47FE-A353-DE90C0D0F670.jpeg

Tillbaka
Topp