Richard1987
Silver
Dagens doft; TF Noir Extreme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, riktigt magi som i "magiskt goda dofter" eller riktig magi som i "om du hatade BA så kommer du kräkas av Pardon och Baraonda"?När du kommer till Pardon och Baraonda kommer den riktiga magin.
Hehe.. nejdå, Baraonda är helt fantastisk, troligtvis den parfym som jag gillar bäst av alla jag provat (även att det tog mig 2-3 gånger att falla dit). Paradon har jag inte fallit för men jag förstår varför folk tycker den är så bra.Haha, riktigt magi som i "magiskt goda dofter" eller riktig magi som i "om du hatade BA så kommer du kräkas av Pardon och Baraonda"?![]()
Då får jag nog ge den en ärlig chans!Hehe.. nejdå, Baraonda är helt fantastisk, troligtvis den parfym som jag gillar bäst av alla jag provat (även att det tog mig 2-3 gånger att falla dit). Paradon har jag inte fallit för men jag förstår varför folk tycker den är så bra.
Dagens skämskudde. Får ett samtal från förskolan om att sonen doftade ganska starkt och att två av pedagogerna reagerade på detta. Boven? Ja, visst fan måste det ha varit de två spruten av Black Afgano och Duro jag fick på ovansidan av händerna igår. Troligen har det ju satt sig i barnens kläder/hår.
Tack för den, Gualtieri.
Bifogar bild på skurken för att liva upp ett texttungt inlägg.
![]()
Berätta bara att det är lugnt, han doftar bara som det goda i livet, Hasch och prostitution. Det lugnar ner pedagogerna![]()
Kan du inte duscha honom i black afgano på måndag morgon?Kan inte ens föreställa mig deras miner om jag skulle vara fullt seriös och berätta detta. Hej orosanmälan.
Visserligen så har vi haft en enorm tur med förskolan och sonens (och dotterns på andra avdelningen) pedagoger är så otroligt bra på alla sätt och vis. Finns därför en chans att de skulle berömma mig för mitt doftintresse, men be mig hålla det hemmavid.
OP-MM är så sjukt bra!Hehe, nästan skönt att höra. Sett till all hype på nätet så tänkte jag att det måste vara fel på luktsinnet. Men är ju säkerligen en acquired taste.
Har faktiskt samples av hela Orto Parisi-kollektionen på väg i skrivande stund.Har testat Bergamask tidigare och tyckte att det var en härlig doft. Ser fram emot att testa mig igenom allt.
Sniffade idag även på nya läderdoften Cuoium från Orto Parisi. Bra första intryck! Mycket läder!
På riktigt? Sjukaste jag hört.Dagens skämskudde. Får ett samtal från förskolan om att sonen doftade ganska starkt och att två av pedagogerna reagerade på detta. Boven? Ja, visst fan måste det ha varit de två spruten av Black Afgano och Duro jag fick på ovansidan av händerna igår. Troligen har det ju satt sig i barnens kläder/hår.
Tack för den, Gualtieri.
![]()
Absolut! Kört TV flera gånger denna vecka. Kommit på mig själv att tycka att den luktar mycket mer å längre än den gjorde då jag köpte den för dryga året sen, vet inte vad det kan bero på men är glad för detNu måste det ju ändå vara så pass höstigt att den här kan få göra återkomst
![]()
Fyfan. Stackars barn. Och stackars mig som inte ens tycker om BA.Kan du inte duscha honom i black afgano på måndag morgon?![]()
Ser verkligen fram emot att testa den. Hoppas att mina samples kommer snart!OP-MM är så sjukt bra!
De frågade på ett väldigt respektfullt sätt om det kunde vara något som vi kan tänka på, sett till deras känslighet. För mig personligen är det inte direkt en stor uppoffring att ta på mig parfym efter lämning istället för innan. Som nämnt ovan så har både jag och min sambo endast världens bästa erfarenhet av pedagogerna och de har gjort allt och lite till för sonen. Så, jag tänker att om de påpekar en sådan sak, och särskilt vid astmatiska besvär, så finns det ju noll anledning för mig att reagera på ett negativt sätt.På riktigt? Sjukaste jag hört.
Det var bättre förr när det hette dagis och dagisfröken. Innan allt blev så fancy pancy med alla dessa ståndmässiga titlar…Dagens skämskudde. Får ett samtal från förskolan om att sonen doftade ganska starkt och att två av pedagogerna reagerade på detta. Boven? Ja, visst fan måste det ha varit de två spruten av Black Afgano och Duro jag fick på ovansidan av händerna igår. Troligen har det ju satt sig i barnens kläder/hår.
Tack för den, Gualtieri.
![]()
Rockar också lyxtvål idag.KD: Prada - L’Homme
Perfekt doft innan det bär iväg för lite kvällspadel.
![]()
Inte handlat själv men frågade i parfymgruppen på FB om just denna sida. Var några som handlat där och var nöjda. Jag vågade inte beställa. Den känns lite offNågon här som handlat från https://www.sobelia.com/se/ ? Omdöme?
Ja, likadan känsla här. Utan att kunna bekräfta, så känns det som att det finns en hake någonstans.Inte handlat själv men frågade i parfymgruppen på FB om just denna sida. Var några som handlat där och var nöjda. Jag vågade inte beställa. Den känns lite off
Ojoj den har länge stått på min ”prova på” lista men har aldrig fått tummen ur. Är den så bra att jag kan göra ett blindköpRockar också lyxtvål idag.
Prada - Infusion D’Iris Cèdre
![]()
Edit: Är löjligt hur bra Prada är på tvåliga dofter. Känns som att man duschat i en mix av guld, diamanter, yen och dollares. Perfekt när lönen ramlat in och räkningarna inte betalats. Skumpa, jordgubbar och tvålig lyxdoft. På måndag är det tillbaks till gruvan igen![]()
Köpt därifrån en gång. Tog typ 6 veckor men parren kom och allt var som det skulle.Någon här som handlat från https://www.sobelia.com/se/ ? Omdöme?
För mig var den en no-brainerOjoj den har länge stått på min ”prova på” lista men har aldrig fått tummen ur. Är den så bra att jag kan göra ett blindköp?
Vilken hjälte du ärFör mig var den en no-brainer
Känns ett steg upp i lyxighet från L’Homme.
Men jag kan ju lösa en femma åt dig annars.
Alltid svårt att rekommendera blindköp.
Trodde ju t.ex. att @S.L skulle gilla elixir![]()