Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte se de priserna som du skärmdumpar. Bara originalpriserna, trots att man är inloggad som medlem och läser överallt på hemsidan om dessa fantastiska 25%-en på (nästan) alla dofter. Hmm....Kan tipsa om att det är 25% på doft på Åhléns till och med 26/9. Det är ju alltid något.![]()
Fick denna i present när jag fyllde jämnt förra veckan. Oöppnad men inte alls min smak ( fick med en tester). Om någon är sugen skicka ett pm. Tänkte mig 500.
Tror det är bättre om du kör en tråd under lifestyle. Mods har varit på oss om att inte köra sälj i tråden!![]()
Jag får heller inte upp någon rabatt….Kan inte se de priserna som du skärmdumpar. Bara originalpriserna, trots att man är inloggad som medlem och läser överallt på hemsidan om dessa fantastiska 25%-en på (nästan) alla dofter. Hmm....![]()
Hotell och spa ikväll; då blir det för ovanlighetens skull Dior Homme Intense 2016 års batch
![]()
Riktigt nöjd, både performance och djupet på den är helt fantastisk! Speciellt efter en timme när tonerna av rom, cola, vanilj och kanel börjar framträda allt merNöjd med performance på den?
Riktigt nöjd, både performance och djupet på den är helt fantastisk! Speciellt efter en timme när tonerna av rom, cola, vanilj och kanel börjar framträda allt mer![]()
Ja verkligen, och inte alls jämförbara med senare versionerKör också DHI idag, från 2015 så det är samma formula. Dior kan sina grejer : )
Ha det skoj på spahotellet!
Best of the best!Hotell och spa ikväll; då blir det för ovanlighetens skull Dior Homme Intense 2016 års batch
![]()
Riktigt nöjd, både performance och djupet på den är helt fantastisk! Speciellt efter en timme när tonerna av rom, cola, vanilj och kanel börjar framträda allt mer![]()
Hade denna flaskan, och köpte därefter en 150 ml flaska av 2019 års formula, som jag var tvungen att sälja för att det var för mycket iris (och sämre generellt)Hur mycket iris får du? Nu blir man ju nyfiken..
Är det ni galningar som rensat alla Profumum Roma samples på Gents!?![]()
Acqua viva, Sorriso och Neroli är dom jag är mest intresserad av att testa. Har dom några samples vore det toppen. Superschysst av dig!Säkert. Men jag ska till rom och tänkte rulla förbi deras butik. Va e du sugen på?
Acqua viva, Sorriso och Neroli är dom jag är mest intresserad av att testa. Har dom några samples vore det toppen. Superschysst av dig!
Har ägt Sorisso, gillar man söta dofter är det en hit. Har man svårt för sötma blir den med all sannolikhet översöt. Plus att man får fläckar av oljekonsistensen på alla skjortor om man inte applicerar och väntar en tid med att ta på sig![]()
Finns en "Crystal Parfum-variant" av just den doften. Ganska saftig prislapp vars enda skillnad gentemot originaldoften är att den inte fläckar sönder kläder.Min favorit-parfym just nu: Roja - Aoud är kolsvart. Det kommer till och med en lapp där det står att den förstör kläder med köpet![]()
Min favorit-parfym just nu: Roja - Aoud är kolsvart. Det kommer till och med en lapp där det står att den förstör kläder med köpet![]()