Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var like men inte love för mig, bytte bort den om jag minns rätt.DD: Tom Ford - Fougère d’Argent.
![]()
En riktigt bra, välbalanserad Fougere där sötman verkligen kommer fram på ett fint sätt, vet inte varför jag inte fått tummen ur och provat den tidigare. Känns som en doft som jag gissar skulle falla @S.L i smaken!
Haha! Det är åtminstone lite feedback. Jag har kört en ny parfym varje dag sedan jag började min nya tjänst i mitten på augusti och har bara fått en kommentar om en parfym. Xerjoff - Accento Overdose. ”Oj, vem är det som luktar så gott?”Tydligen är 10-12 spray av Amouage - Reflection Man för mycket. Första gången en kollega kommenterar att det är för starkt, kan Reflection ens bli för stark?![]()
Imorgon kör du 20 spray.Tydligen är 10-12 spray av Amouage - Reflection Man för mycket. Första gången en kollega kommenterar att det är för starkt, kan Reflection ens bli för stark?![]()
Haha! Det är åtminstone lite feedback. Jag har kört en ny parfym varje dag sedan jag började min nya tjänst i mitten på augusti och har bara fått en kommentar om en parfym. Xerjoff - Accento Overdose. ”Oj, vem är det som luktar så gott?”![]()
Imorgon kör du 20 spray.![]()
Man får ge honom att han tar ut svängarna rejält men det bäddar samtidigt för hit eller miss väldigt mycket.Nytt från By Killian. Kan inte ens bilda mig en liten uppfattning om hur den luktar..
![]()
Låter lite som något man hittar i salladsmenyn.Nytt från By Killian. Kan inte ens bilda mig en liten uppfattning om hur den luktar..
![]()
Akta digDD: Armani - Stronger With You Absolutely
![]()
En till som hoppat på hype-tåget!DD: Armani - Stronger With You Absolutely
![]()
Jag haft den ett tag men inte använt den sen i vintrasEn till som hoppat på hype-tåget!Vad tyckte du? Jag gillade den starkt, perfekt dagsversion/officefriendly av Side Effect/Carlisle stuket.
Aldrig råkat ut för detta själv ännu men sett många diskutera fenomenet ffa i FB grupper. Verkar bero på själva materialet i sprayern, en del börjar lukta fisk/ruttet ägg efter ett tag tydligen men verkar inte drabba själva parfymen. Sett påståenden om att det hjälper att rengöra utsidan av sprayern med en tops och alkohol.Har en dekant av Prada lhomme som börjat lukta illa (typ ägg/ruttet), men inte när man väl sprayar den? Och när man väl sprayat den slutar dekanten lukta illa igenPlease explain?
Nya släpp från ATH
Körde Danger idag! Satan vilken härlig drydown! Riktigt bra! Och Golden Dallah är ju bara galet bra!Är i Rom och har tvingat min fru på allehanda parfymaffärer.
Några favoriter så här långt;
Diptyque -Oud Palao
Roja - Danger
Xerjoff - Golden Dallah
Ska testa Andy Tauers - Au ceur tänkte jag också. Ska finnas i en butik här.![]()