Ca 34kr/ml är väl int så blodigt? Skulle jag sälja en 5a av Naxos hade jag begärt 150kr
Tänkte samma sak. För en hundring mindre hade jag slagit till om jag var på jakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ca 34kr/ml är väl int så blodigt? Skulle jag sälja en 5a av Naxos hade jag begärt 150kr
Ja men precis jag resonera exakt samma ifall ”hen” skulle släppa den för 750krTänkte samma sak. För en hundring mindre hade jag slagit till om jag var på jakt.
Blir ju ändå ca 3000 kr för 100 ml när en helflarra går på ca 2kCa 34kr/ml är väl int så blodigt? Skulle jag sälja en 5a av Naxos hade jag begärt 150kr
Tycker det är sjukt svårt att uppskatta mängden i Naxos flarran överlag. Ska fixa bild sen på min som har mellan 90-93ml kvar fast ser mindre ut tycker jagTvek att detta är 28 ml, men kanske jag som uppskattar skevt
![]()
Aa, alltid svårt att uppskatta!Tycker det är sjukt svårt att uppskatta mängden i Naxos flarran överlag. Ska fixa bild sen på min som har mellan 90-93ml kvar fast ser mindre ut tycker jag.
Visst är det såAa, alltid svårt att uppskatta!
Aja, its a free market. You dont like you dont buy![]()
Tvek att detta är 28 ml, men kanske jag som uppskattar skevt
![]()
Creed - Aventus ”vintage” inkommen.
Jäkla skillnad på juicen när jag jämför med mina gamla jag hade från 2019 och 2020.
![]()
Denna är från 2016.Batch?
Vilka skillnader noterar du?
Riktigt fin den där, när man inte vet vad man ska ha på sig kan man alltid sträcka sig efter Gypsy Water! Gör en aldrig besviken
Paket är kul!
![]()
24/11. Blev själv förvånad när de samma dag hade packat och förberett. Skeppades på torsdagen.Får man fråga när du beställde? Jag la en order hos dem för en vecka sedan som de fortfarande inte har skickat.
Snabbare än Åhlens. Sveriges sämsta onlineupplevelse.24/11. Blev själv förvånad när de samma dag hade packat och förberett. Skeppades på torsdagen.
24/11. Blev själv förvånad när de samma dag hade packat och förberett. Skeppades på torsdagen.
Haha! Inte för mig heller. Var hemma hela dagen igår i väntan på UPS. Du kan ju tänka dig vad jag kände när de meddelade att ”pga vädret så kan inte ditt paket levereras”Jag beställde dagen efter, och det var väl förmodligen då det började spruta in ordrar.
För övrigt har inte Gents skickat doften jag köpte från dem förra veckan heller. Tålamod är inte alltid min starka sida...
Eller hur!Riktigt fin den där, när man inte vet vad man ska ha på sig kan man alltid sträcka sig efter Gypsy Water! Gör en aldrig besviken![]()
Vi är nog flera som väntar paket därifrån. Men däremot blev jag lite överraskad när detta kom i mailkorgen igår:Får man fråga när du beställde? Jag la en order hos dem för en vecka sedan som de fortfarande inte har skickat.
Tvek att detta är 28 ml, men kanske jag som uppskattar skevt![]()
![]()
Vi är nog flera som väntar paket därifrån. Men däremot blev jag lite överraskad när detta kom i mailkorgen igår:
![]()
Avfärdar det som trams. Men det återstår att se.
Du tänker på tull osv? Dök upp för mig med men stämmer inteVi är nog flera som väntar paket därifrån. Men däremot blev jag lite överraskad när detta kom i mailkorgen igår:
![]()
Avfärdar det som trams. Men det återstår att se.