• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Köpte ADP stora julkalender till mig själv.
Grym!

rejäla stora flaskor i varje lucka!

Bilagor

• 184818AE-55E6-4684-8B41-2052DE478A3C.png
    184818AE-55E6-4684-8B41-2052DE478A3C.png
    450.4 KB · Visningar: 8
Ca 34kr/ml är väl int så blodigt 😁? Skulle jag sälja en 5a av Naxos hade jag begärt 150kr
Blir ju ändå ca 3000 kr för 100 ml när en helflarra går på ca 2k 🤔 haha

Dessutom är jag ytterst tveksam till att det faktiskt är 28 ml...får ta flaskans utformning i beaktan.

Dekant kanske är lite annorlunda ändå, då det är mindre kvantitet, utgår viss kostnad för själva dekanten, jobbet och frakt :)

Tyckte inte det var så blodigt att man behöver skriva "idiot" dock haha men ett par hundra i överkant kanske

DD:

Dior Fahrenheit absolute

Tyvärr diskad sen typ 5 år tillbaka. Den bästa från Fahrenheit-linjen!

Från Fraggan:

GiannisP 03/29/21 10:46
Devil's signature scent!

Dark, goth and beautiful!! This is an amazing fragrance, so unique and high quality! It's the scent of every bad character in any movie! It has the Fahrenheit dna but it's dark, smokey, ambery, leathery with some oud undertone. I was waiting for something thick, sweet and ambery but this is airy, has some sweetness and it's a bit dry. This is so different from any other fragrance, it's not for everyone and i think most people will not like it!

Tycka vad man vill om Satan men det är definitivt ingen masspleaser...

För mig så är det violnoten som är pricken över i:et!

20211202_143759.jpg

Screenshot_20211202-143940_Samsung Internet.jpg

Jag beställde dagen efter, och det var väl förmodligen då det började spruta in ordrar. 😊

För övrigt har inte Gents skickat doften jag köpte från dem förra veckan heller. Tålamod är inte alltid min starka sida...
Haha! Inte för mig heller. Var hemma hela dagen igår i väntan på UPS. Du kan ju tänka dig vad jag kände när de meddelade att ”pga vädret så kan inte ditt paket levereras”

Tillbaka
Topp