• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Allt det här med diskade dofter och gamla batches... Kostar skjortan på Ebay och man har ingen aning om hur de förvarats osv osv. Är det värt det? tänker jag, eller har man så att säga; tid med allt som sker i backspegeln? Det släpps ju fler dofter dagligen än vad som hinner diskas, inbillar jag mig iaf.
Flera av mina favoritdofter har diskats eller blivit omformulerade till oigenkännlighet. Jag lägger ingen möda på att söka finna dessa flaskor till överpriser på nätet. Letar efter nytt eller nygammalt istället.

KD: Creed - Aventus
Får se ifall det blir hot från sambon om separation eller inte 😁.
2D46C48F-B96E-4A10-97BE-C7954F27ECCA.jpeg

Bättre att du behåller flaskan! Du kan använda bilden på profilbild på Tinder! Flexa flaskan samtidigt som man ser ditt söta anlete speglas i flaskan 🥰
Tinder kommer bli aktuellt ifall jag fortsätter med Aventus 😂🤣. Sambon avskydde när jag hade Hacivat så den blev heller inte långvarig.

Hahahah såg nu att mitt fejs speglades 😆. Jaja jag bjuder på den 😉.

Tinder kommer bli aktuellt ifall jag fortsätter med Aventus 😂🤣. Sambon avskydde när jag hade Hacivat så den blev heller inte långvarig.

Hahahah såg nu att mitt fejs speglades 😆. Jaja jag bjuder på den 😉.
Behåll flaskan. Man måste ha ett vapen i kampen mot tafsandes sambos som sexuellt trakasserar en. Man får ju nästan smyga ner till kojs ibland för att inte bli upptäckt, och likadant på morgonen - man smyger försiktigt upp för att avlägsna sig snabbt därifrån. Inte fan ska man bli behandlad som ett vandrande sexobjekt bara för att man utstrålar endorfiner värre än Brad Pitt i Troja. Mitt vapen i denna kampen heter Lagerfeld Classic. Är jag klädd i den lämnas jag garanterat ifred.

Behåll flaskan. Man måste ha ett vapen i kampen mot tafsandes sambos som sexuellt trakasserar en. Man får ju nästan smyga ner till kojs ibland för att inte bli upptäckt, och likadant på morgonen - man smyger försiktigt upp för att avlägsna sig snabbt därifrån. Inte fan ska man bli behandlad som ett vandrande sexobjekt bara för att man utstrålar endorfiner värre än Brad Pitt i Troja. Mitt vapen i denna kampen heter Lagerfeld Classic. Är jag klädd i den lämnas jag garanterat ifred.
Hahaha detta gjorde min kväll 👏😆😆.
Får kanske gömma flarran och spraya när sambon inte är hemma 😂🤣. Får se vad jag hittar på, ska absolut inte stressa med att sälja/byta den. Är inte så lätt att hitta en äldre Aventus om jag skulle ångra mig 😆.

Sitter här och tittar på Postnords app i väntan på hemleverans...4 stopp före mig, käringen tjötar och tjötar om att gå ut i vintersolen... gör så gott jag kan för att dra ut på tiden, vill ha min Cartier Pasha Parfum på mig haha... lämnar dom paketet i postlådan om man inte är hemma?

Sitter här och tittar på Postnords app i väntan på hemleverans...4 stopp före mig, käringen tjötar och tjötar om att gå ut i vintersolen... gör så gott jag kan för att dra ut på tiden, vill ha min Cartier Pasha Parfum på mig haha... lämnar dom paketet i postlådan om man inte är hemma?

Min erfarenhet är att det går till ombud. Tillbaka till sorteringen och så ska det köras ut, packas upp och med mängden försändelser nu känns det inte lika givet med nästkommande vardag som är brukligt 😁

Min erfarenhet är att det går till ombud. Tillbaka till sorteringen och så ska det köras ut, packas upp och med mängden försändelser nu känns det inte lika givet med nästkommande vardag som är brukligt 😁

Beror på vad du beställt för frakt/vilken tjänst det är som används.

De flesta lämnas vid dörr/i postlåda sedan en tid tillbaka.

Bytt till mig ca 8-9 ml Naxos som bör komma i veckan 😀 Blir det en big like så köper jag nog en hel flaska. Haft den på dekant innan men då hade en annan dekant läckt ut över den (dödade känslan) och gav den aldrig någon chans...minns inte ens hur den doftar 🤔

Även ca 4 ml Casamorati Lira och Jeroboam Insulo på väg in. Lira har man ju hört mycket gott om men insulo har jag inte läst något om, men ser ut att vara min typ av parfym att döma av doftnoterna 😀

Tillbaka
Topp