• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:

En tidlös klassiker som passar i princip alla tillfällen

Chanel Allure homme

20211205_123226.jpg

Screenshot_20211205-123634_Samsung Internet.jpg

Söndersniffad näsa är ett uttryck som hade fått de flesta att rycka på ögonbrynen.

Sprejar ni era armar och sedan sitter och sniffar på ett nästintill maniskt vis? 😁

Framochtillbaka, som en fiolspelare.

Kanske bör man vila snoken några dagar då och då?

Så, mao, kan man bli allmänt näsblind av dofter överlag av att sniffa sig själv?

Röker inte cigaretter f.ö (eller gör något annat som eventuellt kan påverka näsan och dess luktsinne...)

Är där någonsin rabatter på MFK?
Man tänker ju att de flesta husen drabbas av återförsäljare som har lite rabatt då och då, trots att de själva gärna hade sett att så inte vore fallet. Tänker t.ex. på Creed nu här sist, när Spray körde sin CREED30-Kampanj under Black Friday. Men där verkar inte finnas lika många som säljer MFK, som säljer Creed, så det kanske är lättare att komma undan kampanjkåta återförsäljare då...
Har ni någon erfarenhet av MFK och någon återförsäljare som kört med lite kampanj historiskt sett?

Någon som kan tipsa om vart jag beställer en Dior Honme Intense till vettigt pris? Julklapp från min mor till min far.

MyOrigines rekommenderas varmt 😊👍.

Tack för snabb respons. Där får får det bli en beställning. Kul anekdot är att jag tagit av farsan hans 2016 version av Dior homme intense och nu får dom köpa en ny modern batch :)

Har ni någon graal när det kommer till doft?

Vilken?

Kanske någon rare diskad doft som ni associerar till ljuva tonårsdagar?

Extremt sällsynt oud som producerats i extremt liten skala?

Vintage Polo sport?

Snordyr Roja?

Tillbaka
Topp