Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en tvåliters dunkDagens doft, en mysig rackare det här.
https://www.fragrantica.com/perfume/Mugler/A-Men-Pure-Havane-11444.html
![]()
Ja utan tvekan en rejäl pjäs, dock bara 100mlSer ut som en tvåliters dunk![]()
What what! Släppts en ny Amouage reflection man?! Reflection man 45:
![]()
Och tittar på den just nu
Cuba känns väldigt ofta imponerad, mr ballsprayerSitter
Och tittar på den just nuSåg precis Cubaknow göra review...han lät imponerad
Spännande!
Antingen imponerad eller "this shit traaash"Cuba känns väldigt ofta imponerad, mr ballsprayer![]()
Funkar även för partnernDD:
Cartier pasha parfum
Gör er själva en tjänst, köp den bara. Behöver inte samplas. Kalla det tidig julklapp eller vad ni vill kalla det, men köp den. Signaturvärdig 100%.
![]()
![]()
Hur fick du tag på den, vad heter appen?Fuuuck. KS pepprade sönder koden. Borde behållit den för mig själv (plus de smarta som har kod-app). Har använt den där koden i månader nu. Men inte mer.![]()
MyOrigines rekommenderas varmtNågon som kan tipsa om vart jag beställer en Dior Honme Intense till vettigt pris? Julklapp från min mor till min far.
MyOrigines rekommenderas varmt.
![]()
Dior Homme Intense
Découvrez Dior Homme Intense. Le meilleur de la beauté avec MyOrigines. Livraison gratuite à partir de 49€ avec MyOrigineswww.my-origines.com
Ingen orsakTack för snabb respons. Där får får det bli en beställning. Kul anekdot är att jag tagit av farsan hans 2016 version av Dior homme intense och nu får dom köpa en ny modern batch![]()
Coupert heter appen. Kör den som tillägg i Chrome på datorn. Tror det finns andra liknande också.Hur fick du tag på den, vad heter appen?![]()
Har en ny graal var och varannan dag tror jag.Har ni någon graal när det kommer till doft?
Vilken?
Kanske någon rare diskad doft som ni associerar till ljuva tonårsdagar?
Extremt sällsynt oud som producerats i extremt liten skala?
Vintage Polo sport?
Snordyr Roja?