• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Förra året körde vi ingen budget, utan skicka efter vad du själv vill mottaga. Om intresse finns sätter vi såklart en budget!
Tyckte det fungerade kanonbra förra året… fick en väldans fin blandning av dekanter.
Men å andra sidan kanske jag är lätt att göra nöjd. Är ju mer en rolig grej än att man förväntar sig att få en hel flaska av nichedoft så att säga.

KD:

Kilian Angels share

20211211_154436.jpg
Samma här
C732C89B-E787-4B7F-B62F-45BC50C5572C.jpeg

Ja, men skriv upp mig!

Vad förväntas nu av en då, att man ska göra?
Nu väntar du tills du får en person tilldelad dig. När du fått det packar du ihop en julklapp till personen och skickar med avsändare tomten :) men @Hitsville lär återkomma med exakta instruktioner kring hur du sänder.

Förra året tror jag att jag fick 3-4 dekanter, lite skumtomtar och en travalo atomizer så du har lite hum om vad som skickats… men det gör man ju som man vill… Men grundregeln är väl att man skickar ngt man själv blivit glad att få.

Nu väntar du tills du får en person tilldelad dig. När du fått det packar du ihop en julklapp till personen och skickar med avsändare tomten :) men @Hitsville lär återkomma med exakta instruktioner kring hur du sänder.

Förra året tror jag att jag fick 3-4 dekanter, lite skumtomtar och en travalo atomizer så du har lite hum om vad som skickats… men det gör man ju som man vill… Men grundregeln är väl att man skickar ngt man själv blivit glad att få.
Glöm för 17 inte julrimmet! 😄

Ryktet säger att @Tjabo ev löser Skogsturkens skjorta från den berömda videon genom sina kontakter. Legenden berättar att den fortfarande luktar Sauvage. Blir vi fler än förra året lottas den ut! 😂

Plötsligt vi blev 10 med den ev vinsten i potten!

Ryktet säger att @Tjabo ev löser Skogsturkens skjorta från den berömda videon genom sina kontakter. Legenden berättar att den fortfarande luktar Sauvage. Blir vi fler än förra året lottas den ut! 😂

Plötsligt vi blev 10 med den ev vinsten i potten!

Fahrenheit doftar den. Ljuvliga mängder fahrenheit i en koncentration som är 10x extrait.

Tillbaka
Topp