På tal om massa fint i tråden - fick hem dessa två igår. Ville självklart ge mig på Al-Khatt direkt, men utav respekt för sambo och barn fick Fars åka på istället. Vilken sjuk besvikelse! Den var ju rent av tråkig och jag fick extremt lite barnyardig känsla. Rätt anonym parfym. Eller anonym kanske är hårt sagt, men verkligen inte som flats my boat.
Men nu kommer vi till det riktigt sjuka. Jag drog på Al-Khatt imorse då jag är ensam på hemmakontoret. Gjorde det utomhus i rädsla av att det skulle komma bajsluktsluftpartiklar på golvet i hemmet. Men sursprise sursprise. Den var ju fin?! Kan man säga så om Al-Khatt? Visst, det finns en del barnyard som kommer fram, extra mycket i dry down, men överlag tycker jag att den är himla härlig. Nu är jag nästan på den nivån att jag föredrar den här framför Luxor, som var en storfavorit förut.
Vad har hänt? Har covid mördat mitt luktsinne? Ska jag läggas in på någon avdelning? Ska man känna så här för en parfym som någon beskrev som en Taco Bar-diarré? Vem pratar jag med för att kunna avgöra hur rubbat detta är?
Funderar på att dra ett par ordentliga sprays innan sambon kommer hem för att se hur hon reagerar...