Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Domen från sambon: "Den luktar gott!"Haha, will do!
Jag har ju också "snackat upp" Al-Khatt så mycket för min sambo. Typ "den här kommer lukta bajs", osv, så hon är ju beredd på en fekal käftsmäll av bibliska mått. Just därför jag tänker att jag drar på några sprays utan att säga vad det är och se reaktionen då. Typ ett blindtest.
Om personen är uppväxt med hästar så kan det funka, har jag märktDomen från sambon: "Den luktar gott!"
Hon gillade alltså Al-Khatt... Vad är det som händer? Är detta ett apokalypsens tecken?![]()
Domen från sambon: "Den luktar gott!"
Hon gillade alltså Al-Khatt... Vad är det som händer? Är detta ett apokalypsens tecken?![]()
Hoppas du rekommenderade Al-Khatt.Komplimang av chefen för dagens parfym; Casamorati LiraLuktar tydligen apelsinchoklad, romerska bågar. Hon ville köpa den till sin son som fyller 19 år och som är på jakt efter en parfym som inte alla andra har
Plötsligt blev det ett långt samtal om parfymer, och mitt nörderi![]()
Vill man ha romerska bågar och jagar en parfym som inte många andra har kan jag starkt rekommendera: Roja - Parfum De La Nuit 2!Komplimang av chefen för dagens parfym; Casamorati LiraLuktar tydligen apelsinchoklad, romerska bågar. Hon ville köpa den till sin son som fyller 19 år och som är på jakt efter en parfym som inte alla andra har
Haha vågar inte föreslå en flarra för 10kVill man ha romerska bågar och jagar en parfym som inte många andra har kan jag starkt rekommendera: Roja - Parfum De La Nuit 2!
![]()
Haha jag berättade att vissa köper svindyra parfymer som luktar stall och gris, det väckte inget intresseHoppas du rekommenderade Al-Khatt.
Det är en doft inte alla har.
Jag väntar på två stycken adressuppgifter sedan kommer er tomte efter lunch. Har lottat alla namnen, starttolvan lovar gott!
Hon ville ligga?Komplimang av chefen för dagens parfym; Casamorati LiraLuktar tydligen apelsinchoklad, romerska bågar. Hon ville köpa den till sin son som fyller 19 år och som är på jakt efter en parfym som inte alla andra har
Hoppas du aldrig ger mig en komplimangHon ville ligga?
Vill man ha romerska bågar och jagar en parfym som inte många andra har kan jag starkt rekommendera: Roja - Parfum De La Nuit 2!
![]()
Haha, jag gillar den starkt! Lite väl rökig initialt, som tar bort lite av balansen men när röken lägger sig blir den galet fin!Den där borde passa dig. Du vill ju helst dofta som en fransk bakelse nyss tagen ur ugnen.
Det skulle jag kunna göra men oddsen för att jag skulle vilja ligga är nog lägre än när en kvinnlig kollega helt sonika drar fram Mmmmm, gud vad du luktar gott... Man kan nästan se hit upp till Jämtland hur dom där bröstvårtorna spränger genom tröjanHoppas du aldrig ger mig en komplimang![]()
Någon som doftat på Hayat Kemi? Vågar man köpa en flaska utan att ha testat den?
Jodå! Men fruktansvärt dålig prestanda, så föredrar Thameen Carved Oud....Ruskigt bra! Gillar du Oud Wood?
Riktigt bra!Fick hem denna klassiker idag från Frankrike
![]()
Jag är ledsen att behöva droppa detta så här kort in på julen, men Escentica kör tydligen 20% just nu....
Jodå! Men fruktansvärt dålig prestanda, så föredrar Thameen Carved Oud....
Måste man prenumerera för att få en rabattkod?Jag är ledsen att behöva droppa detta så här kort in på julen, men Escentica kör tydligen 20% just nu....
Såg inget på hemsidan.. Men de har ändå slut på Naxos så vad spelar det för roll för min delJag är ledsen att behöva droppa detta så här kort in på julen, men Escentica kör tydligen 20% just nu....
Bara de som är medlemmar/prenumererar på nyhetsbrev har fått rabattkodenSåg inget på hemsidan.. Men de har ändå slut på Naxos så vad spelar det för roll för min del![]()
I och för sig handlade jag av dem förra veckan, men kanske inte vart reggad då. Spelar väl ingen roll så länge det jag vill ha inte går att köpaBara de som är medlemmar/prenumererar på nyhetsbrev har fått rabattkoden.