• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
1C6EB549-8F4A-4B6D-ADDA-4BFDDE107BF5.jpeg

Haha, will do! 😂

Jag har ju också "snackat upp" Al-Khatt så mycket för min sambo. Typ "den här kommer lukta bajs", osv, så hon är ju beredd på en fekal käftsmäll av bibliska mått. Just därför jag tänker att jag drar på några sprays utan att säga vad det är och se reaktionen då. Typ ett blindtest.
Domen från sambon: "Den luktar gott!"

Hon gillade alltså Al-Khatt... Vad är det som händer? Är detta ett apokalypsens tecken? 😂

Komplimang av chefen för dagens parfym; Casamorati Lira :) Luktar tydligen apelsinchoklad, romerska bågar. Hon ville köpa den till sin son som fyller 19 år och som är på jakt efter en parfym som inte alla andra har 😀

Plötsligt blev det ett långt samtal om parfymer, och mitt nörderi 😂
Vill man ha romerska bågar och jagar en parfym som inte många andra har kan jag starkt rekommendera: Roja - Parfum De La Nuit 2!

parfum-de-la-nuit-2-parfum-100ml-ing_900x.png

Nu ska alla ha fått ett PM med respektive uppgifter. Eventuella klagomål på för svår tomte lämnas till fru Hitsville som fick para ihop alla.

Finns inget telefonnummer i uppgifterna får ni gärna skicka ev. kollinummer på försändelse så kan detta vidarebefordras.

Lämplig avsändare är exempelvis

Tomten
Nordpolen
98191 Jukkasjärvi eller något annat kreativt 😂

Hoppas du aldrig ger mig en komplimang 😅😂
Det skulle jag kunna göra men oddsen för att jag skulle vilja ligga är nog lägre än när en kvinnlig kollega helt sonika drar fram Mmmmm, gud vad du luktar gott... Man kan nästan se hit upp till Jämtland hur dom där bröstvårtorna spränger genom tröjan o_O :angel: ;)
Vi vet ju också av forskning att det vanligaste stället för romans är med en kollega ;)

Så, ville hon ligga?

Tillbaka
Topp