• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

I och för sig handlade jag av dem förra veckan, men kanske inte vart reggad då. Spelar väl ingen roll så länge det jag vill ha inte går att köpa 😄
Bara skapa konto så har du det klart för framtida erbjudanden 😊👍. Synd att Naxos inte finns på lager 😔.

Har Golden Dallah och Sweetie Aoud i varukorgen och funderar på att råka slinta på köpknappen 🤔.

Bara skapa konto så har du det klart för framtida erbjudanden 😊👍. Synd att Naxos inte finns på lager 😔.

Har Golden Dallah och Sweetie Aoud i varukorgen och funderar på att råka slinta på köpknappen 🤔.
"En olycka kommer sällan ensam" kan man ju säga, fast i detta fallet kan man ju byta till ordet lycka istället 😄 Men var inte Dallah slut? Den luktar i alla fall magiskt gott! Har kört den idag 👍

"En olycka kommer sällan ensam" kan man ju säga, fast i detta fallet kan man ju byta till ordet lycka istället 😄 Men var inte Dallah slut? Den luktar i alla fall magiskt gott! Har kört den idag 👍
Röv :banghead: nu är den slut men fanns i lager när jag fick mejlet 18:14. Aja fan vad tråkigt. Golden Dallah är verkligen magiskt god som du säger. Nu vart det inte lika roligt att råka slinta på knappen 🤔.

KD:

Dior homme intense...vintage från 2012

Passar fint en kylig decemberkväll. Mysdoft!

20211214_203125.jpg

Vad kör ni med för kontorsdofter så här års? Fick höra att jag doftade nybakade bullar igår 😂 Vill gärna ha nåt lite lättare..
Fantastiskt ju, klart man ska dofta bullar på jobbet! Vilken parfym? 😀😅

Kör nog samma "kontorsdofter" året om; dvs allt som inte är för tungt...ex Mefisto, Gypsy water, Prada lhomme, Dior homme (undviker intensen på jobbet), boss bottle intense, Xerjoff Uden, Lira...

Nån som vet vad koden till Boutique Ideales 10% rabatt är? Har signat upp mig på nyhetsbrevet och skapat konto men ändå inte fått en kod 🙁

Jag vill ju dansa så!!!! Och jag gillar hasselnötstårta. Helvete... Får nog bli att hitta någon milliliter någonstans. Den är tyvärr lite för saftigt prissatt för ett blindköp. 😬
Jag kan nog ordna en skvätt. Den är helt makalöst bra. @Tjabo är bara lite vrång när det kommer till bakverk, han är nog dessvärre liiiite för korpulent själv och har svårt att hålla disciplinen i fikarummet när så fina dofter tränger sig på, misstänker jag 🥰

Jag kan nog ordna en skvätt. Den är helt makalöst bra. @Tjabo är bara lite vrång när det kommer till bakverk, han är nog dessvärre liiiite för korpulent själv och har svårt att hålla disciplinen i fikarummet när så fina dofter tränger sig på, misstänker jag 🥰

Den eviga kampen - Hasselnötstårtsoud vs Taco Bardiarré-oud. Låter som ett enkelt val, men som ett nyblivet fan av Al-Khatt kan jag påstå att valet inte är så enkelt. 🤷‍♂️

Men @Notorious Niklas on du kan lösa någon liten skvätt så vore det magiskt. Vi kan ju ta det vidare i PM. 🙂

Tillbaka
Topp