• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Efterrättsdoft vs efter rätts doft.
fight-kick.gif
Den där "roundkicken" är lika mäktig som Creed SMW:s performance. 😂

Nytt svenskt:

Stål och betongdamm lät spännande!🤔

399kr för sample på alla sju lät inte så farligt dock!

Senast ändrad:
Nu har jag gått i Xerjoff-fällan... Inser att det kommer komma fler inköp framöver.
Älskar paketeringen, flaskorna är jäkligt snygga på hyllan, boxarna känns lyxiga.
De fyra dofterna jag har just nu skulle jag klassa som de bästa jag har på hyllan.
Alexandria II, Mefisto, Uden och Zefiro.

De som står på tur just nu är nog, Naxos, Comandante och Appolonia.

Nu har jag gått i Xerjoff-fällan... Inser att det kommer komma fler inköp framöver.
Älskar paketeringen, flaskorna är jäkligt snygga på hyllan, boxarna känns lyxiga.
De fyra dofterna jag har just nu skulle jag klassa som de bästa jag har på hyllan.
Alexandria II, Mefisto, Uden och Zefiro.

De som står på tur just nu är nog, Naxos, Comandante och Appolonia.
Håller med, har precis själv fått upp ögonen för Casamorati/Xerjoff. Fantastiska dofter!

Har köpt Uden och Mefisto, men måste fixa en flaska Lira också. Naxos har jag sample på men är inte riktigt en home run för mig...

Håller med, har precis själv fått upp ögonen för Casamorati/Xerjoff. Fantastiska dofter!

Har köpt Uden och Mefisto, men måste fixa en flaska Lira också. Naxos har jag sample på men är inte riktigt en home run för mig...
Tveksam till att Naxos är helt för mig också primärt kanske för att jag inte behöll min Pure Havane så länge… men alla Xerjoff har blivit bättre med tiden för mig så tänker att den kanske också funkar :)

Tveksam till att Naxos är helt för mig också primärt kanske för att jag inte behöll min Pure Havane så länge… men alla Xerjoff har blivit bättre med tiden för mig så tänker att den kanske också funkar :)
Har bara testat Naxos under en dag hittills, behöver utvärdera den ytterligare.. men Lira står nog högst på inköpslistan hos mig :)

Känner väl samma sak som er gällande Xerjoff och Casamorati... När man träffar rätt så blir det riktigt rätt. Har bara Mefisto och Zefiro i samlingen än så länge, men den dubblas så fort posten kommer i veckan med Golden Dallah och 1888. 1888 blev ett blindköp medans GD har testats inne på Gents som hastigast. Det var nog hajpen här på klocksnack, kanske hajpmästaren @Notorious Niklas ;), som avgjorde det köpet. Ser fram emot den leveransen.

Naxos klickade jag inte med heller. Bara testat i butik lite snabbt men det räckte för mig. På tok för lik Pure Havane, som jag avyttrade ganska omgående efter att jag fått hem den.

Comandante har jag på den "blinda" inköpslistan... Man hör lite olika om den. De flesta verkar gilla den, en del hatar den (givetvis) och många påstår att den är helt för "designermässig" - bra eller dåligt? Ja, man måste ju testa den...

Känner väl samma sak som er gällande Xerjoff och Casamorati... När man träffar rätt så blir det riktigt rätt. Har bara Mefisto och Zefiro i samlingen än så länge, men den dubblas så fort posten kommer i veckan med Golden Dallah och 1888. 1888 blev ett blindköp medans GD har testats inne på Gents som hastigast. Det var nog hajpen här på klocksnack, kanske hajpmästaren @Notorious Niklas ;), som avgjorde det köpet. Ser fram emot den leveransen.

Naxos klickade jag inte med heller. Bara testat i butik lite snabbt men det räckte för mig. På tok för lik Pure Havane, som jag avyttrade ganska omgående efter att jag fått hem den.

Comandante har jag på den "blinda" inköpslistan... Man hör lite olika om den. De flesta verkar gilla den, en del hatar den (givetvis) och många påstår att den är helt för "designermässig" - bra eller dåligt? Ja, man måste ju testa den...
Finns det andra listor än blinda?
Alexandria II var ett blindköp för mig men det gick ju fint :)

Såg att Boutique Ideale kör en 25% på Casamorati Mefisto Gentiluomoi idag (kod CHCALMEF25).

Och ovanpå det så kör Gents med 20% på allt från Widian...

Kan man blockera sig själv från sin email?

• Like
Reactions: S.L
Ska köpa nytt. Har filtrerat ned det till två contenders.

Creed Aventus Cologne eller Roja Elysium Cologne?

Vad säger panelen?

Ja förmodligen. Jag har medvetet hållt mig ifrån det övre skiktet av den anledningen.
Insåg att jag lät lite dryg och nedvärderande nästan, var inte meningen… det är ju två otroligt popoulära nichedofter du väljer mellan. Det jag menade var inte att du kommer titta på dyrare osv… snarare krångligare. Se bara på @Tjabo han började som en vanlig grabb som diggade Nishane Hacivat. Nu smyger han runt i grannbyns stall för att mätta sitt begär av barnyard och fekal-oud.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp