Ok, tack för feedback.Aventus, faktiskt!
Vad får dig att välja Aventus före Elysium?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, tack för feedback.Aventus, faktiskt!
Aventus, faktiskt!
Insåg att jag lät lite dryg och nedvärderande nästan, var inte meningen… det är ju två otroligt popoulära nichedofter du väljer mellan. Det jag menade var inte att du kommer titta på dyrare osv… snarare krångligare. Se bara på @Tjabo han började som en vanlig grabb som diggade Nishane Hacivat. Nu smyger han runt i grannbyns stall för att mätta sitt begär av barnyard och fekal-oud.
Nej, såklart inte korkat.Bland de två är aventus given. Mellan Elysium parfum och Aventus slår det över till den senare för mig.
Alltså, jag köper ju inte BARA fekal-oud. Har rätt få riktigt bajsiga dofter just nu. Mitt senaste knark är Guerlain-kopior för tusentals % - överpris. (Roja).
Alltså: Danger, Reckless, Scandal (parfum).
Om möjligt ännu mer korkat.
Ska köpa nytt. Har filtrerat ned det till två contenders.
Creed Aventus Cologne eller Roja Elysium Cologne?
Vad säger panelen?
Jag går mot resterande här verkar det som och tycker Roja. Den typ av doft som du får i Creed finns mängder av för billigare peng. Jag tycker inte att det du får i Aventus cologne motiverar prislappen.Ska köpa nytt. Har filtrerat ned det till två contenders.
Creed Aventus Cologne eller Roja Elysium Cologne?
Vad säger panelen?
Sexigt!De här är de parfymer som står framme. Se, väldigt lite fekal-oud![]()
De är väldigt lika varandra men jag får bättre performance av Aventus och det blir nog det avgörande här, för de är väldigt fina båda två!Ok, tack för feedback.
Vad får dig att välja Aventus före Elysium?
Trevlig helg nördar!
Skyller f.ö allt på @Notorious Niklas att jag behöver en flaska Richwood. Någon som lånar ut sitt Klarna konto? #jul
![]()
De här är de parfymer som står framme. Se, väldigt lite fekal-oud![]()
Just nu går dessa varmt, Xerjoff - Zefiro, Tom Ford - Noir Extreme och Oud Wood.
Varje gång jag tar fram Moustache Edp slås jag av hur jäkla fin den faktiskt är. Särskilt denna tiden på året. Måste vara tidernas bästa kap, åtminstone i min lilla bok.De här är de parfymer som står framme. Se, väldigt lite fekal-oud![]()
Electimuss flaskorna är stört snygga! Måste väga satan, perfekt om man får inbrott!
Bestämde mig för att fortsätta på Al-Khatt-temat. Ska över till några vänner på middag (som känner till mitt doftintresse) och får se hur de reagerar.På tal om fekal oud - denna får gälla på hemmakontoret idag.
![]()
Vi följer det med spänningBestämde mig för att fortsätta på Al-Khatt-temat. Ska över till några vänner på middag (som känner till mitt doftintresse) och får se hur de reagerar.De har ju tidigare inte haft några problem med starkare dofter, men detta är något annat.
Sitter i en taxi ATM och försöker lista ut vad chaufförens lätta, men intensiva och frekventa inanadningar genom näsan betyder.
Sambon som sitter 60 cm ifrån mig vidhåller att den luktar gott. Dock frågade hon mig precis vad jag tyckte om hennes parfym, varpå svaret blev ett ”jag känner ingenting”. Men Al-Khatt mot valfri blommig doft från hennes sortiment i baksätet på en taxi är som en pansarvagn mot en Cooper Mini…
Man skulle kunna mörda någon med min Safari Extreme flaska... helt sjuk tung och vassa kanter.
Det är officiellt att jag måste göra allt jag kan för att behålla dessa vänner livet ut.Vi följer det med spänning
Låter som ett härligt gäng!Det är officiellt att jag måste göra allt jag kan för att behålla dessa vänner livet ut.
Frågade dem rakt ut efter att ha fyllt deras kök med doften i över en timme. Fick inte bara höra att jag doftade gott, utan även en kommentar om att en av personerna reflekterade när jag kom in i lägenheten att jag fotade gott.
Hittills åtta tummar (av åtta möjliga) upp för Al-Khatt.![]()
Låter som ett härligt gäng!
![]()
Men är det inte så att den är helt OK så länge man inte trycker näsan mot den. (det är iaf mitt minne av den)Det är officiellt att jag måste göra allt jag kan för att behålla dessa vänner livet ut.
Frågade dem rakt ut efter att ha fyllt deras kök med doften i över en timme. Fick inte bara höra att jag doftade gott, utan även en kommentar om att en av personerna reflekterade när jag kom in i lägenheten att jag fotade gott.
Hittills åtta tummar (av åtta möjliga) upp för Al-Khatt.![]()
Försöker tänka på det här med alla dofter egentligen.Men är det inte så att den är helt OK så länge man inte trycker näsan mot den. (det är iaf mitt minne av den)
Sitter och tänker precis samma sak… frugan tycker ju att ”sportiga blå dofter” är bäst så kan bli kul. Även om jag får ge henne att hon faktiskt utvecklat en nos för även typ Zefiro och Alexandria II men de är ju inte direkt svåra de heller.Fan, nu måste jag prova Al-khatt. Undvikit den jävligt länge....![]()
Jävlar vilken nostalgi du precis väckte hos mig. Var ju som julafton när man fick åka på kinarestaurang.Var precis o provsprayade Allure Homme Sport Eau Extreme Chanel på armen. Hur kan fragrantica inte lista banan som not i den? Den luktar ju typ precis sådan där friterad banan med honung och vaniljglass efterrätt som man fick på China restauranger som liten.