• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Kan inte släppa hur jävla gott Casamorati Lira doftar, var tvungen att klicka hem en 30 ml:are 😇
Screenshot_20211217-192508_Chrome.jpg

Vad människor har olika näsor. Jag har kört den där länge och aldrig ens tänkt tanken.

För mig är den krämig citrusbakelse med lite vanilj och mint, och lite trä i botten. Absolut inte friterad banan. 😀

Testade den på NK idag. Love at first sniff, blir nog en sådan ganska så snart. Golden dallah som det snackats om en del i tråden var också helt ok men inte flaskvärdig.
Var love at first sniff här med, och lovordad på jobbet! Riktigt smooth vanilj, karamell, apelsin och choklad med en riktigt bra performance. 2 sprays och man är good to go 😁

Fick precis mail om att ordern är skickad, boozt är jäkligt snabba 😀

Dagens:

Dags att starta julen! AII är omåttligt populär hos många utom hipstern @Reverso som måste vara anti 😂🥊

4C724107-267D-4C63-96B8-E591C35ED676.jpeg

Hahaha...första gången jag får höra att jag är hipster...då får jag väl leva upp till det tänker jag

DD:

J Scent Sumo wrestler

Köpt på plats i Tokyo...den luktar Bintsukevax, hårgelét sumobrottarna använder

20211218_113339.jpg

Apropå det så har det kommit till min uppmärksamhet att min lilla tant tydligen går och smånallar av min GD. Så betyget från henne behöver man inte heller fundera över.

Min fru lånar också av min samling och säger samtidigt att jag gärna får ta av hennes.. Perfekt om jag vill lukta Chanel - Mademoiselle eller andra söta eller blommiga dofter 🙈

Kan inte släppa hur jävla gott Casamorati Lira doftar, var tvungen att klicka hem en 30 ml:are 😇
Screenshot_20211217-192508_Chrome.jpg

Var tvungen att gå tillbaka till NK idag för den här...fickorna är fulla med teststrips, var även på Åhléns och testade Diors exklusiva linje...ingen av de jag testade, bl.a hela NKs utbud av Profvmvm Roma...var lika bra som den här. Absolut toppklass!

20211218_185237.jpg

20211218_185334.jpg

Var tvungen att gå tillbaka till NK idag för den här...fickorna är fulla med teststrips, var även på Åhléns och testade Diors exklusiva linje...ingen av de jag testade, bl.a hela NKs utbud av Profvmvm Roma...var lika bra som den här. Absolut toppklass!

20211218_185237.jpg

20211218_185334.jpg
Fint! 😀 Håller verkligen med om att det är kvalité rakt igenom!

Trodde flaskan hade ett mansansikte som symbol i mitten? 🤔

Mitt paket beräknas anlända imorgon kl 18.50....cant wait!

God söndagsmorgon på er, parfymtrådare! :)

Två frågor:

1. Är det någon som vet skillnaden på https://rojaparfums.com och på https://rojadovehauteparfumerie.com? På den förstnämnda verkar det som att VAT/moms och tull ingår, medan så verkar fallet inte vara på den senare sidan. Dock, om man tittar på Roja Doves egna Instagram så har han länken till den sistnämnda sidan i sin bio. Vad är skillnaden?

2. Har någon lyckats knäcka Gents julrebus? 😂 Jag har suttit på tre av fyra ord i typ tio dagar, men lyckas själv inte knäcka ordet som innehåller det röda R:et. 😩 Har någon här gett sig på den?

God söndagsmorgon på er, parfymtrådare! :)

Två frågor:

1. Är det någon som vet skillnaden på https://rojaparfums.com och på https://rojadovehauteparfumerie.com? På den förstnämnda verkar det som att VAT/moms och tull ingår, medan så verkar fallet inte vara på den senare sidan. Dock, om man tittar på Roja Doves egna Instagram så har han länken till den sistnämnda sidan i sin bio. Vad är skillnaden?

2. Har någon lyckats knäcka Gents julrebus? 😂 Jag har suttit på tre av fyra ord i typ tio dagar, men lyckas själv inte knäcka ordet som innehåller det röda R:et. 😩 Har någon här gett sig på den?
2 tror det är muskovado, rökelser, sandelträ och vetiver? Fast är osäker på rökelser…

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp