• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
C5F776AA-6931-4C65-9972-B73DED4C8487.jpeg

Av Carlos Benaim och Rosendo Mateu. Inte alls så blå som namnet ger sken av, Ganska grön (fikon, bambu), mjuk, muskig med söt bas (tonka, amber). Fräsch och med bra performance. Sötman i basen gör att jag tycker den funkar bra även till lite kallare dagar.

Tror han har blockat mig, för att jag vägrade göra ett byte 😂

Om det är skäl för att blocka så skulle jag och flera andra här blockat honom femtio-elva ggr.

Kan knappt räkna antalet gånger han gett förlag till byten, jag godkänner och han försvinner. Kommer tillbaka, ger nya förslag, jag godkänner och han försvinner.

Om det är skäl för att blocka så skulle jag och flera andra här blockat honom femtio-elva ggr.

Kan knappt räkna antalet gånger han gett förlag till byten, jag godkänner och han försvinner. Kommer tillbaka, ger nya förslag, jag godkänner och han försvinner.

Grädden på moset var nog att jag klippte en Gucci Envy framför ögonen på honom...Tror inte han kommit över traumat än...

Han är skön, men extremt velig att ha att göra med 😄

Nu är jag inne på dag 5 av magsjuka. Har inte ens vågat mig på att ha parfym. Fy fan. Detta önskar jag inte ens britt-marie som kräver parfym-förbud på jobbet. Toppade helgens vansinne med ett besök på SöS för att min dotter efter alla spyor fick en temp på 34,6 och blå läppar. Mindre roligt.

Nåväl, fick iväg Secret Santa idag. Kunde inte frammana ett rim tyvärr. Mår lite för bedrövligt. Men tror innehållet bör vara rätt för mottagaren iaf! 😁👌
Usch! Hoppas du och dottern mår bättre idag!

• Like
Reactions: S.L
Jag hämtade också mitt, dagarna är lite fulla av bestyr såhär dagarna innan jul så jag formligen slet upp det här hemma mellan matning och nattning av lillan (fanns inte på kartan att vänta)… så jag hade inte ens en tanke på att fota. Men är väldans nöjd och tackar min hemliga tomte väldans mycket! Kan avslöja att det var en kanonblandning av Xerjoff-tester, tomma dekanter och en Byredo Oud Immortel :D:heart:

och packmaterial av allra finaste skumtomte :)

Finns det någon storsniffare här inne som har luktat på Alexandria Orientale? Ska tydligen vara överjävligt bra. Xerjoff är nu snälla och låter oss köpa ett 3x15ml där denne UAE exklusive doft kan inkluderas..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp